Toate vechi si noua toate!

Am dat peste niste cercelusi facuti cu vreo doua luni in urma pe care nu i-am postat (sincer nu stiu din ce motive). Oricum, ei sunt foarte dragalasi si finuti. Sper sa va placa.


Acesti cercelusi sunt inspirati din modelul propus pentru concursul Schimb de materiale de pe forumul Roz in urma cu ceva luni. Cu el am si participat! Ei sunt realizati din margele din plastic cu aspect perlat, margele de nisip, chips-uri de jad verde si accesorii metalice argintii.







Inspirati de modelul din aceeasi editie a concursului mentionat mai devreme, aceasta este de fapt prima incercare de realizare a unui model asemanator. I-am confectionat din aceleasi margele acrilice cu aspect perlat, dar cu margele de nisip si chips-uri de onix, alaturi de inele de acryl. imi plac la nebunie!






Urmatorii cercelusi sunt inspirati dintr-un model vazut pe un blog mai demult. Sunt facuti cu sarma, accesorii metalice si cateva margelute de nisip albastre. Foarte finuti si de efect.




Inspirandu-ma din aceeasi idee am mai facut o pereche, de data asta folosind şaibe alaturi de margelute de nisip si frunzulite din sticla de culoare violet. Tin sa mentionez ca acestia imi plac la nebunie! Mai ales cum lucesc acele şaibe dandu-i, pe langa aerul original, si unul de glam!







Urmand linia originalitatii si a folosirii materialelor neconventionale, am mai creat cateva perechi de cercei, de data asta stricand cateva fermoare care mi s-au parut interesante. preferatii mei sunt cei cu floricelele de metal, care dau luminozitate chipului.











Share this :

Niciun comentariu: