Evil Eye

Trebuie sa va marturisesc ceva: eu sunt foarte sensibila la deochi. Asa ca am incercat sa ma feresc de deochi intr-un fel sau altul. Am dat peste aceste margelute din sticla si m-am decis sa imi confectionez diverse accesorii pentru a putea fi rpotejata.
Sincera sa fiu nu sunt chiar convinsa de protectia lor, dar merita incercat nu?

Cercei din sarma argintata si margele din sticla transparente si evil eye albastre:



Breloc/accesoriu geanta din sarma argintata, margele sticla evil eye verde, lacrima sidef:


Set format din cercei, bratara si inel - compuse din diverse margele si accesorii metalice (margele din portelan, hematit, margele cubice din sticla, seed beads, margea din sticla evil eye mov, zale, margele metalice), sarma argintata (pentru inel).




Share this :

Niciun comentariu: