DIY: Suporturi de prezentare pentru bijuterii

Am cautat zilele trecute idei de a confectiona singura suporturi de prezentare pentru bijuterii. Si am gasit cateva care mi-au placut.
Site-ul pe care le-am gasit are si un nume sugestiv: jewelry display ideas :))))) cat de simplu :p

Am si pus in practica doua din idei (cu amprenta proprie evident :D)

eu am facut bustul in marime naturala, adica are aproape dimensiunile mele :p Si fiindca l-am facut mare, a trebuit sa il intaresc, deci sa completez tutorialul. Din pacate nu am poze la cum am facut "piciorul" de sustinere din spate, insa este foarte simplu de facut. Mi-a venit vineri noapte ideea sa imbrac suportul, printre altele. Nu am avut ce imi doream la indemana, insa am improvizat din hartie de cadouri. Asta pana gasesc ce vreau. Pana atunci, il mai pot si imbraca cu hainele mele, doar are masura mea :))))
Ieri am lipit hartia si i-am facut si baza, improvizand dintr- revista :)

Momentan arata asa:

Photobucket Photobucket
Photobucket

Tot vineri seara am desenat un portret. O schita care mi-a iesit super, avand in vedere ca nu am mai desenat de foarte multi ani. Se pare ca desi am facut pauza foarte mare, am mana mult mai buna acum. E ceva.
Am decis sa folosesc schita-portret ca suport de cercei. Si iata ce mi-a iesit:

Photobucket

Photobucket

Suporturile nu sunt in stare finala, urmeaza sa le imbunatatesc pe masura ce gasesc tot ceea ce am nevoie! Si la cel pentru cercei, curajul de a il colora :)))


oricum, mi-au venit si alte idei! Abia astept sa le pun in practica! :D
Share this :

Niciun comentariu: