Mi-a intrat iarna in sange....

La propriu, fiindca m-am intors acasa duminica impodobita cu o raceala de toata frumusetea!
Pfff, chiar de mult timp nu mai racisem asa, era si timpul ce-i drept :D
Inainte nu-mi prea placea mie iarna, zapada, muntele - mereu am visat la insule, mare, nisip, soare, plaja- insa acum m-am indragostit! Nu am putut decat sa admir cateva din frumusetile montane (chiar daca nu cele mai impresionante) si sa ma indragostesc de iarna, de zapada, de munte! Deci nu doar la propriu mi-a intrat iarna in sange :p Cred ca de vina este si faptul ca de cand stau in Bucuresti, n-am prea vazut cum arata zapada si mi s-a facut dor....

Sa va povestesc totusi cum a fost la munte! Si cu ce m-am ales, in afara de gripa asta minunata ;)
Fiind prima mea iesire la munte pe timp de iarna (mai fusesem o singura data, intr-o vara acum vreo 8 ani, intr-o tabara de studiu, pe un munte mai micut dar frumos, in apropiere de Slanic Moldova - un timp petrecut super), bineinteles ca m-am bucurat ca am prins si nitica zapada, desi mi-as fi dorit mai multa :D
De altfel, este si prima iesire cu iubi pe undeva mai mult de o zi ( cum a fost escapada la mare de la inceputul verii) si ma bucur enorm ca ne-am simtit excelent impreuna si mai vrem sa repetam experienta de iesire in minivacanta!
La Sinaia, am ajuns vineri seara, nimic deosebit! Timp nu mai aveam decat de luat masa si apoi inapoi la hotel! Hotel care de altfel mi-a placut mult de tot, desi are doar 2 ** ! Imi place stilul arhitectural, simplu, vechi, incaperi inalte, spatioase, curate si ingrijite!
PhotobucketSambata dimineata cand m-am trezit pe la 8 si un pic, iubi dormind dus, am avut timpul si linistea necesara sa meditez un pic! Imi placea la nebunie privelistea ce o puteam admira pe fereastra camerei - nimic spectaculos, iesit din comun, doar munte, brazi, putina zapada, insa atat de minunat! Atat de contrastant cu Bucurestiul.... Am stat cred ca mai bine de o ora admirand privelistea, ascunsa sub patura calduroasa si meditand la minunatiile vietii, facand planuri si luand noi hotarari!
Niste amici ai nostri au venit si ei in Sinaia, asa ca ne-am trezit si am plecat sa exploram (pentru mine a fost ceva, ca nu mai fusesem niciodata in zona :P) si am hotarat sa mergem la Busteni, poate poate mai e ceva zapada pe partie!
Peisaje superbe, ceata, aburi care ieseau dintre brazi, culori superbe! Intr-un cuvant: nemaipomenit!

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket
Cu o bataie cu zapada, ne-am bucurat de iarna ca niste copii, ne-am distrat, ne-am simtit minunat! Eu, ce-i drept, am fost cea mai ferita de bulgari, eram mereu atenta si nu ma nimerea nimeni :p Insa prietenul meu era cel vanat de toti :))))





Photobucket Photobucket
Stati linistiti, ca apar si eu in ceva poze! In prima parte eu am fost fotograful, apoi a trecut iubitul meu la aparat :p

Photobucket
Strambacioasa si nerabdatoare ca nu mai facea odata poza aia :)))

Photobucket Alaturi de iubi meu drag!

Inainte de a pleca din Busteni pentru a ne intalni cu doamna Cristina (Mariashop) am urcat un pic pana la Manastirea Caraiman! este in constructie inca! Insa este foarte frumos acolo! Linistitor! Exact cum trebuie :) Nu am facut poze la Manastire, insa la coborare s-a ocupat prietenul meu si de asta :p
Photobucket Photobucket Photobucket
Intorsi in Sinaia, ne-am intalnit bineinteles cu doamna Cristina, Dragos- fiul ei- si prietena acestuia, Alexandra! Toti oameni minunati, comunicativi, deschisi! Atat eu cat si Alin ne-am simtit excelent in compania lor, a fost o seara de pomina, care sper, sa va repeta !
Pentru ca doamna Cristina este plina de surprize (minivacanta, cadouri), a comandat si un tort, delicios de altfel, cu fructe confiate! Si atat de bine arata incat am uitat sa-l fotografiem inainte de a-l imparti! Iata ce-a mai ramas pentru poza :

Photobucket

Am facut si o poza cu ea si cu Dragos, insa e la ea in aparat! :p

Sambata noapte au urmat film, discutii, alinturi... Duminica abia ne-am trezit de osteniti ce eram dupa o asa zi lunga :p
Au venit doi prieteni apropiati cu masina si ne-au "rapit" intr-o escapada la Predeal - unde am prins o ploaie marunta si iar n-am putut urca pe munte- Dar un mic detaliu tot am surprins: Photobucket
si apoi la Bran, unde am vizitat Casa Groazei - mult laudata de altfel - insa fara angajati la lucru, fara majoritatea efectelor in functiune, intr-un cuvant: dezamagitor!
Nu mai era timp de vizite, insa am fotografiat un pic celebrul castel impunator:
Photobucket
Sii... fuga acasa! eu deja eram ragusita, cuprinsa un pic de frig, banuiam eu ca voi sta in pat zilele astea!
Dar cu toata raceala si simptomele ei enervante, nu-mi pare rau! A fost o minivacanta minunata, relaxanta, destresanta si cu rezultate clare!
Inca dinainte de a pleca acolo imi promisesem ca saptamana asta chiar ma pun serios pe treaba, dar nu eram atat de increzatoare ca voi pune intr-adevar in practica planurile mele! Insa dupa meditatia de sambata dimineata si discutiile avute cu doamna Cristina, m-am ambitionat si m-am intors hotarata! Nici macar raceala nu mi-a stat in cale atat de mult!
Mai pe seara, revin cu poze la ce am lucrat zilele astea!

Va pupic !


Share this :

Niciun comentariu: