Autumn Freak


O prietena l-a vazut (inca mai aveam cate ceva de lucrat la el) si mi-a zis ca e ciudat, la fel ca mine! :D  Am luat-o ca pe un compliment! ;)
Apoi, vorbind cu prietenul meu pe mess i-am zis ca, de cand cu margelele, mi-am descoperit o noua latura, mai ciudata, pentru ca imi plac experimentele, combinatiile ciudate si indraznete. Si mi-a zis in gluma "freak" Eu am luat-o in serios si i-am pus numele asa ;)




 120 ron

Colierul l-am facut pentru un concurs pe Beatricedesign!  Desi e aproape o luna de cand a fost propus modelul, eu am stat in dubii mari pana acum. Mi-au venit ceva idei, insa nu eram multumita. Aseara m-am hotarat totusi ca il voi face cu sarma din cupru. Si am inceput sa fac "florile"  stilizate din sarma de cupru. Alesesem initial sa adaug chips-uri de turcoaz vopsit( imi place enorm combinatia cupru-turcoaz). Insa, mi-am amintit de plasa de sarma aurie, mi-am zis ca ar merge sa fac din ea niste flori stilizate pe care sa le prind chiar sub cele din cupru. Buuun.  Mai aveam plasa din sarma, insa nu se potriveau cu turcoazul vopsit. Asa ca....m-am gandit la altceva: am ales plasa verde si am gasit amazonitul ca fiind in exact aceeasi nuanta. Si apoi mai erau si pietricelele de lemonstone. Si le-am adus pe toate langa mine si am inceput sa lucez. Ideile curgeau garla, mi-a placut enorm sa fac florile. Apoi le-am prins intre ele folosind lantul subtire, apoi am adaugat pe cel din zale. dar tot....parca ii lipsea ceva. I-am adaugat plasa din sarma aurie, am modelat-o dar tot....nu asta era ce-i lipsea. L-am abandonat, se facuse dimineata deja.

Dupa ce m-am trezit, ma tot gandeam ce culoare merge cel mai bine. Si intr-un final am gasit: violetul. Noroc ca mai aveam ceva perlute in aceasta nuanta. Cu greu am gasit si margelute de nisip in aceeasi nuahnta. Iar acum e....perfect! Imi place fooooarte mult rezultatul!   Cum zicea cineva: e de efect si sigur ar atrage privirile in noaptea de revelion! ;)
Share this :

Niciun comentariu: