Set "Un ocean de vise" | Colier, cercei, inel din sarma si semipretioase

Setul "Un ocean de vise" - o minunatie conceputa in urma unei inspiratii de moment.



Drept sa spun, lucram la colierul cu stelute si atat mi se incurca guta si atata greseam la insiratul stelutelor incat l-am abandonat pe moment. Desi initial am vrut sa ma bag la somn, m-am hotarat sa fac un inel cu agata. Am "cules" punga cu agate, am zis sa pun si un pic de impletitura din sarma si alte semipretioase ce imi plac mult: fluorina, jad si turcoaz, plus cateva perlute de cultura intr-o usoara nuanta de lila, am "legat" totul cu sarma argintata si mi-a iesit o minunatie de inel! Si pentru ca agatele si impletitura din sarma asteptau de vreo cateva luni bune sa fie "unite" am executat rapid si colierul si cerceii!

Setul este foarte finut si ma duce cu gandul la apele oceanului. 








indisponibil
Share this :

2 comentarii:

Hobbi-Tünde spunea...

Super!! Am văzut la Zsofika şi îmi place enorm (ca şi celelalte :))!

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc tare mult! Ma bucur enorma ca iti place, e printre preferatele mele!
Inspiratia a fost generoasa cu mine in acele momente!