Craciun fericit si miracole sa se intample in jurul vostru!

Craciunul pentru mine este unul al miracolelor. Mereu se intampla cate ceva minunat, neobisnuit de Craciun. Trebuie doar sa avem ochii bine deschisi si inima larga pentru a le putea vedea, simti!
Anul acesta intr-adevar este un Craciun deosebit pentru mine, plin de bucurie si liniste in suflet! Sper sa fie in coninuare la fel si asta sa anunte un an mai bun!
Va voi povesti zilele urmatoare franturi din bucuria mea, va voi arata bradutul meu (de fapt doua, veti vedea voi de ce :P ) si micile minuni care mi-au luminat zilele!

Va pup si va doresc din suflet cele mai minunate sarbatori si sa nu-L uitati pe Isus, primiti-L in case si in inima, El este motivul bucuriei noastre din aceste zile si nu numai!

Si bineinteles, la multi ani Isus!
Share this :

2 comentarii:

kiki spunea...

Hehehe, ce frumos!
N-am mai auzit pe nimeni spunand "La multi ani, Iisus", dar suna tare frumos. :)

AngelWith1Wing spunea...

Sincer, nici eu!
De cele mai multe ori de Craciun Il uitam chiar pe El, Cel ce este sarbatorit in aceste zile... Si mi se pare trist :(