Inceput de an cu alergatura, studiu si leapsa :p

La multi ani dragii si dragele mele! 


Sper ca a inceput anul bine si ca sunteti in plina forta! In cazul meu, este un inceput bun. Cert e ca am alergat mult in ultimele saptamani, mi-am facut planuri de bataie, am demarat noi proiecte: o colectie de bratari, lucrez la blog-ul cu tutoriale in colaborare cu alti artisti handmade, studiu intens de programare si desgin web hehe plus inca altele mai mici.

Colectia de bratari o voi prezenta mai tarziu, acum ma duc sa fac fotografii!
Pana atunci va las cu o leapsa primita de la Firimitura, "Ai carte, ai parte". Imi place proverbul, imi plac cartile si lectura, studiul, insa va zic mai multe prin urmatorul chestionar :p

Apropo, il dau mai departe prietenelor mele :  Ina, Ruxandra, Eugenia, Issa si Irina!


Sa vedem:

1.Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura , folositi semne de carte sau indoiti pagina?!

Folosesc semne de carte, iar daca nu am la indemana, retin numarul paginii sau capitolul unde am ramas.
Semenele de carte imi plac foarte mult, am vreo cateva in colectie, am oferit si cadou. Am in plan sa-mi si fac vreo cateva. :p

2.Ati primit , in ultimul timp o carte drept cadou si , daca da , care a fost aceasta?

Da, am primit anul trecut de la iubi o carte cadou: "Arta Razboiului" de Sun Tzu.  Este super si o recomand.

3.Cititi in baie?
 

Da.

4.V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si , daca da , care ar fi fost aceasta?
 

Da, de multe ori. Cand eram mai mica visam sa public povestiri, povesti si poezii. M-am lasat intre timp, nu am chiar asa mare talent :D
Acum mi-ar placea sa public cateva carti de specialitate - arta margelitului, teoria culorilor-, reviste in domeniu, apoi mi-ar mai placea sa fac cateva studii sociologice, etc.

5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi??


Recunosc ca nu prea am cunsotinta de colectiile de la noi, in afara celor oferite de diversele ziare , care mi se par foarte utile si bune, avand in vedere ca ele cuprind carti ce merita citite - nu doar avute in biblioteca. :p

6.Care este cartea preferata?

Daca ar fi sa fiu nevoita sa aleg doar o carte, atunci aceasta ar fi cu siguranta Biblia.

7. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?

Da, cu siguranta! De fiecare data am sansa de a descoperi lucruri si puncte de vedere noi.
Printre cartile preferate, pe care imi place a le reciti sau le-as reciti, se numara:

Biblia
Cele Cinci Limbaje Ale Iubirii
- Gary Chapman
Arta Razboiului - Sun Tzu
Doctorul - Maximus Hip
Crucea si Pumnalul - David Wilkerson

Shogun - James Clavell
Morometii - Marin Preda

Si mai sunt si altele, voi reveni cu compeltari. :)


8. Ce parere ati avea despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?

Cred ca ar fi genial. As avea atatea intrebari sa le adresez, sa ii cunosc, sa ii inteleg si sa le inteleg arta si intelepciunea.

9. Va place sa discutati despre ceea ce cititi si cu cine?

In general, mai discut cu cei ce sunt interesati, daca prind ocazia.

10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o citit?

Tema dezbatuta, autorul, recomandarile cu greutate. Nu imi plac cartile comerciale.

11. Care credeti ca este o lectura "obligatorie" , o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?

Ar fi mai multe : Biblia, Cele Cinci Limbaje ale Iubirii, Codul Bunelor Maniere si Cartea de Bucate.

12.Care este locul preferat pentru lectura?

Hmm, nu am un asemenea loc, pot citi oriunde: acasa - in pat sau la birou-, pe o banca in parc, in statie, in autobuz/metrou, oriunde pot fructifica timpul. Din pacate, in ultimul timp o fac din ce in ce mai rar spre mai deloc :(

13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?

Depinde, nu am probleme cu muzica, daca este aleasa bine chiar poate face transpunerea mai usoara.

14.Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?

Am incercat, insa nu mi-a placut. Le prefer pe cele in format tiparit. Insa daca este musai, o fac si pe asta.

15.Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?

Si, si.

16.O carte este pentru mine.....Cum ati descrie o carte?

... un izvor bogat de cunoastere, intelepciune, invatare.




V-am pupat! ;)
Share this :

Niciun comentariu: