Simplitatea e o calitate...

...pe care eu nu cred s-o posed :D

Cel putin, de cand am inceput sa fac biju-uri, mi-am dat seama ca nu-mi plac lucrurile simple! Daca trebuie sa fac ceva simplu, nu ma pot abtine sa nu-l complic eu, macar un pic ;)) Adica, oricat de simplu as incerca sa fac un lucru, tot complicat il fac, macar un pic!



Exemplu acest colier: nu e mare lucru, e simplut de facut, insa am ales sa il complic utilizand combinatii de margele de diferite finisaje, culori dar si forme : perle de cultura culoare somon forma ovaloida neregulata; sidef de culoare bej de forma romboida neregulata; sidef verde de forma rotunda plata (pastila); margele de nisip culoare cafeniu metalizat de forma cubica!
Colierul este la baza gatului si urmeaza sa-i fac si o bratarica si cercelusi!


Share this :

Niciun comentariu: