Circle Of Dreams- Bratari Ce Impletesc Visuri

De mult imi doream sa realizez acest tip de bratari, modelul fiind unul deosebit si de foarte mare efect!
Am reusit in urma cu 2 saptamani sa realizez mini colectia Circle Of Dreams, realizata din 3 bratari in culori atragatoare si vesele! Fiecare dintre ele imi sugereaza altceva, o alta parte a visurilor mele!



Prima bratara realizata este cea din margele de portelan si perle de sticla, in nuante de rose, lila si fucsia, impletite cu margelute de nisip in nuante de negru. Aceasta bratara imi inspira pasiune, sentimente arzatoare, mistuitoare si profunde, dar cu urme de puritate si inocenta.





Pentru ca tot am o obsesie pentru nuantele toamnei (maro-uri, portocaliu, galben, verde si mov) am realizat o bratara din perle de sticla in nuante sidefate de maro, portocaliu, galben, verde si lila, perle care impletite in margelute de nisip maro-movulii cu reflexii AB imi inspira melancolia toamnei, caldura si raceala in acelasi timp, bogatia si belsugul. Bratara a ajuns pe maini bune si talentate, adica la Ruxy.



Ultima bratara din serie, numita Reinnoire, este una primavaratica, plina de viata si soare, sugerand chiar venirea primaverii, cu gingasia ghioceilor ce-si scot capsorul de printre firele de iarba de un verde crud, pentru a se bucura de razele calde ale soarelui si de sclipirile de roua ale diminetilor. Bratara am realizat-o din margele de portelan si margele de sticla crackle (cu aspect crapat), impletite in margelute mici din sticla.
Share this :

4 comentarii:

LauraN spunea...

Foarte frumoase ti-au iesit! Cea verde e preferata mea. Recunosc tehnica, pot sa intreb de unde ai luat-o? (sunt curioasa daca avem aceeasi sursa)

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc mult Laura!

Nu mai stiu numele site-ului, l-am descoperit acum vreun an si mi-a placut la nebunie tehnica! Am si facut tutorial pt ea.
Dar sigur avem aceeasi sursa, am recunoscut si eu tehnici la tine! :p

de fapt, acum imi amintesc, ai scris chiar tu la un moment dat de unde ai invatat tehnica la margelele tale geometrice si asa mi-am dat seama ca am dat amandoua peste acel site :p

Lexa spunea...

Imi plac la nebunie! Imi aduc aminte de acele bratari purtate de domnitele din Evul Mediu...

Esti talentata, continua!!!

MELI-BEADS spunea...

Aceasta technica se numeste "romantic beading".