M-am impaunat!



Hehe pe bune chiar! Nu am stat degeaba in ultima perioada, in care, din nefericire, am absentat pe blog. Am realizat cateva bijuterici superbe care asteapta sa fie pozate si unele dintre ele mai intai finisate. In plus, mi-au mai venit cateva idei, unele dintre ele vi le voi dezvalui chiar astazi.


Pe forumul Designer de Bijuterii a fost lansat un concurs cu tema "Feather Fever". Mi-a placut mult tema si mi-am pus si eu in aplicare ideile. Bineinteles ca nu am finisat pana la sfarsitul concursului, deci nu particip (spun bineinteles pentru ca mi se intampla foarte des in ultima vreme), insa sunt foarte multumita de realizarea mea de pana acum si de faptul ca am depus bazele unor noi colectii: o colectie "impaunata"- cu elemente diverse ce imita penele de pauni-, o colectie de bluzite-maieuri cu coliere atasate direct   pe ele si o colectie de hainute brodate cu margele. Deci ceea ce va prezint eu acum este contopirea acestor 3 colectii intr-o singura opera, ceva de genul 3 in 1 :))

Este vorba despre un set alcatuit din cercei foarte lungi (inca nu i-am masurat) si un colier-bluzita, cu pene de paun. Bluzita inca nu este finisata - mai trebuie aduse mici retusuri si confectionarea unui cordon din satin- insa trebuie sa spun ca este prima realizare in materie de broderie cu margele si sunt foarte mandra de ea - nu e perfecta, dar este un inceput promitator :D 

In curand vor aparea completari la fiecare colectie, nou inceputa prin acest set, dar si mai curand inca o piesa din colectia "Savin Ocean's Beauty"( colierele Orange Ocean si "Catching Dreams in the Net of My Heart"), alaturi de alte piese din alte colectii noi (pe care le voi dezvalui la momentul potrivit).

Share this :

15 comentarii:

ina spunea...

SUPERB!!!!!!

Ioana spunea...

E un vis! Pur si simplu mi se pare ireal! Felicitari!

dragonfly spunea...

e minunatttt
am ramas gura casca

Fifi spunea...

super...
doar ca fiind fixat pe tricou...la spalare..pot apare surprize neplacute...

dar oricum chiar a iesit ca o pana de paun... mai asteptam minunatii

Adrienn Lukacs spunea...

Ooh, super!

Andra Marasteanu spunea...

Ina, Ioana - multumesc tare mult!!

Dana- hehe ce ma bucura reactia asta!! Merci!

Fifi - merci. Sa stii ca la spalat n-are ce sa se intample neplacut atata timp cat e spalat la mana. Am multe bluzite brodate cu margele diverse (nu de mine hehe) si n-au patit nimic pana acum! Si am pretentia ca lucrez mai bine si mai atent decat majoritatea produselor de prin magazine :D

Adrienn, Nagyon köszönöm! Még az is több fontos származik, a szakosodott hasonló!

Las Creaciones de Boricua spunea...

Very elegant!!!!!!

Káli Gopika spunea...

Superb!!!Ca un vis...(:-)

Mirela spunea...

ideea este minunata, iar rezultatul fantastic, felicitari

MELI-BEADS spunea...

Te felicit.Esti un adevatet geniu.Am fost Luni la o gradina Zoo unde am avut ocazia sa vad un paun in toata splendoare.Ma uit la creatia ta si am impresia ca este paunul amintit asezat pe bluita ta.Poti sa vezi acel paun la mine in blog.Uimitor ce faci.

Andra Marasteanu spunea...

Boricua Thank you! The scarf gives it the elegant touch! It was my mom's idea with the scarf! She's very good :p

Kali Merci mult!

Mirela Multumesc mult! Ideea o consider si eu super, de aceea o voi mai utiliza! Iar pana asta de paun pe acre am cusut-o de bluza merge purtata si in alte modeuri, asa ca in viitor vor mai aparea si alte pene de gen, dar prinse altfel! Cu aceeasi pana poti obtine look-uri si stiluri diferite, insa toate extraordinare!

Meli Multumesc! Ma bucur ca vezi paunul acela pe bluza! Inainte de a termina pana, chiar m-am plimbat prin Cismigiu, unde sunt expusi cativa pauni! Unul dintre ei avea coada splendida, lunga, colorata superb! M-am uitat minute in sir la ea, ca sa ma asigur ca pana mea seamana cu cea a unui paun adevarat! Sunt fericita ca mi-a iesit!

cutiutacubijuterii spunea...

Nu pot sa cred, ce ai facut este intr-adevar deosebit, si eu am ramas cu gura cascata. Felicitari

Anonim spunea...

oare de unde ai atata rabdare?
it's awesome :)

Special Koko spunea...

e motivul meu preferat :x

superb, felicitari!

Andra Marasteanu spunea...

Cutiuta, merci mult! Cunosc senzatia de a ramane cu gura cascata, ma bucur!

Anonim, habar n-am! Dar o cultiv :)

Koko - Multumesc!