"Dark Waltz- dansand cu destinul!" - colectia "Toamna Iubirii"

O cale presarata cu greutati si piedici dar luminata de iubire pura... Doua destine unite intr-un vals al vietii...

"Ma cunosc cu actualul din copilarie, mai exact din '98, 12 ani nu-i de ici de colo... Am putea spune chiar ca a fost ca un mariaj pentru noi totul. Am impartit si bune si rele, n-am fost niciodata despartiti si am mers mai departe impreuna in ciuda unor probleme,a distantei etc!
Acum toata lumea se va intreba de ce asa tarziu ne casatorim??Pentru ca eram prea tineri,pentru ca trebuia sa ne terminam facultatea (el la Galati, eu la Iasi) si trebuia sa ne facem o situatie stabila cat de cat. Asa ca in prezent eu sunt profesor de arte, el "interprinzator ", administrator firma internet.

Ideea cu setul in degrade mi-a venit din dorinta de a combina si adauga in tinuta mea purpuriul, una din culorile mele favorite si aranjamentul in degrade ar accentua si mai mult trasaturile fetei, decolteul. La fel va fi realizat si buchetul, in note de degrade, iar tema generala a nuntii va fi de "nunta venetiana"!
Pentru asta m-am hotarat la decor cu pene de strut albe, masti pentru miri la sedinta foto, invitatii cu mascuta si pattern in relief handmade realizate de mine, tort cu florile din buchet, dantela si mascuta, marturii magnet-mascuta pt fiecare invitat.
Coregrafia pentru valsul mirilor este "Masquerade" -Khachaturian si "Dark Waltz"- Hayley Westenra "  scrie Cristina despre povestea ei de dragoste care, desi este pentru ei  o carte deschisa abia acum 12 ani, pare ca a fost scrisa din vecie, pe ritmul unui vals perfect sarbatorit in cateva saptamani intr-o atmosfera ametitoare, invaluita in mister si pasiune! O poveste ce rescrie exact tipul de iubire venerat prin colectia "Toamna Iubirii"






"We are the lucky ones
We shine like a thousand suns
When all of the colour runs together

I'll keep you company
In one glorious harmony
Waltzing with destiny forever

Dance me into the night
Underneath the moon shining so bright
Turning me into the light

Time dances whirling past
I gaze through the looking glass
And feel just beyond my grasp is heaven

Sacred geometry
Where movement is poetry
Visions of you and me forever

Dance me into the night
Underneath the moon shining so bright
Turning me into the light

Dance me into the night
Underneath the moon shining so bright
Let the dark waltz begin
Oh let me wheel - let me spin
Let it take me again
Turning me into the light
"



Mai multe imagini gasiti pe Breslo, unde particip si la un concurs cu tema Bridal!
Share this :

3 comentarii:

Special Koko spunea...

e superb! :X

Mirela spunea...

andra, e fabulos, spectaculos!!!

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc! Si eu sunt indragostita de el! Abia astept pozele de la nunta!