Suflete bogate

Va spuneam saptamana trecuta de concursul de pe Breslo. Nu am mai putut sa va tin la curent cu noutatile, insa asa cum va promisesem am revenit, chiar daca mai tarziu, cu celelalte creatii inscrise, create de ForHope, AndradaCristinaJewelsWithLove, LauraFlore, Vijan, PunctG, Blanitza




Concursul s-a incheiat inca de marti, daca driti sa aflati care sunt castigatorii, gasiti aici toate informatiile!


Dar ceea ce nu v-am zis este despre un alt concurs, cu tema Magia Craciunului in Paradisul Alb! Un concurs plin de magie despre care va voi povesti zilele urmatoare, cum mai prind cateva minute libere! Am si ceva foarte frumos sa va arat, o alta oarte din sufletul meu!

Pana atunci, eu va doresc din suflet weekend placut!
Share this :

Un comentariu:

FB Ronnie spunea...

Am fost niste lucrari foarte frumoasa in concurs. La asa creatii e si greu sa alegi castigatorul.