Cauta si vei gasi: motive de bucurie!

Stiti cum este atunci cand pur si simplu incerci din rasputeri sa gasesti o solutie, o idee, un motiv, un cuvant , ceva- orice- si nimic nu se intampla!? Adica nu doar ca nu se intampla nimic, dar parca si mintea si inima ti-e goala! Si totusi tu vrei cu tot dinadinsul sa gasesti ceea ce cauti dar iti dai seama ca de fapt nici macar tu nu stii ceea ce cauti!! Si de multe ori e in fata ta, dar tu preocupat de cautare nu mai ai timp sa vezi nimic in jurul tau!

Eu in ultimele zile cautam cu disperare o idee pentru urmatoarea tema de concurs (pentru ca Mandria Paunului a fost atat de impunatoare incat m-a adus pe primul loc in concurs) si evident aveam mintea goala. Adica in sensul ca nu ma puteam gandi la absolut nimic concret! 

Poate ca si oboseala acumulata si stresul si-au spus cuvantul, dar era clar ca nu vedeam evidentul din fata mea: si anume ca la tot pasul intalnim lucruri minunate, pline de frumusete si iubire; ca in jurul nostru se intampla atatea evenimente ce merita sarbatorite; ca in viata noastra avem atatea lucruri bune care ne fac fericiti si ne ajuta sa mergem mai departe; ca sarbatorim o aniversare sau castigam un concurs; ca suntem sanatosi sau inca ducem boala pe picioare; ca am obtinut un nou job sau am decis sa scapam de unul vechi care nu ne aducea nimic pentru viitor; ca suntem inconjurati de oameni care ne iubesc si ne apreciaza (chiar daca de multe ori mai mult in mediul virtual decat cel real); ca avem o familie, parinti, frati, un sot/ o sotie, copii, prieteni minunati ; ca avem un hobby sau mai multe; ca avem cui sa-i spunem “buna dimineata” sau “noapte buna”; ca avem flori (si nume de flori) si zambete de copil inocent; ca avem exemple de oameni si de visuri implinite (cum este Charlie Chaplin, a carui aniversare de la nastere a fost ieri, sarbatorita de altfel de cei de la Google intr-un mod inedit - acest fapt fiind chiar incipitul inspiratiei mele pentru noua tema de concurs); ca avem credinta, speranta si dragoste; ca avem o promisiune din partea Celui de Sus pecetluita prin jertfa Fiului Sau si insufletita prin puterea Duhului Sfant...


Un motiv clar de sarbatoare este chiar ziua aceassta a Floriilor, ocazie cu care felicit purtatorii de nume de floare si le doresc sa se deschida in toata splendoarea lor!!
Apropo de flori, pe mine m-a atras mereu florigrafia (desi recunosc ca abia acum am aflat cum i se spune limbajului florilor :)) ), care a aparut in era victoriana ca un mijloc de comunicare necesar, al sentimentelor ce nu puteau fi spuse cu voce tare. Este foarte interesant limbajul florilor si cum se poate comunica cu ajutorul acestora!

Mie imi plac foate mult macii (in zodiacul florilor sunt chiar mac :D ), in special cei albastri!!! Sunt splendizi! Dar si cei albi si cei rosii sunt magnifici!! Si apoi imi plac mult irisii mai ales combinati in buchet cu freziile!! Si imi mai plac lacramioarele, nuferii, magnoliile si lalelele albe si violet!!! Pfff imi plac multe flori, dar pe acestea le iubesc in mod special!!! Imi inspira puritate si spirit si poate de aceea :)


Sursa foto

In urma cu doi ani mi-am propus ca macar o data pe an sa-mi cumpar flori! Pentru mine doar!! Florile preferate!! Imi place cel mai mult sa-mi cumpar lalele albe!! De fiecare data ma amuz pe seama expresiei fetei vanzatoarelor cand le spun ca florile sunt chiar pentru mine :p Mi se pare un efort deloc mare de a-mi arata ca merit, ca ma apreciez si macar o data pe an pot sa ma rasfat in acest fel!


Voua ce flori va plac? Cred ca florile care ne plac spun multe despre noi! Nu mai spun de cele care poarta nume de flori :p

Azi voi incerca sa fac o mica incursiune in lumea florilor ;)) Si sunt curioasa ce spun ele despre noi :)  
Share this :

Niciun comentariu: