In sfarsit... tacerea ce asculta...

Zilele astea am fost tacuta... Chiar daca am lucrat in fiecare zi... si ideile sunt multe... si m-am gandit la proiectul care l-am inceput in urma cu ceva saptamani... si la altele ce sunt in plan.... cu toate astea, am decis sa fiu tacuta! Sa nu postez nimic... pentru ca ar fi trebuit sa "vorbesc" si nu sa ascult...Am preferat sa stau linistita, sa ma gandesc, sa imi dau seama de anumite lucruri din jurul meu...
Poate ca nu prea suna profesional, insa in spatele creatiilor sunt eu... in spatele blogului sunt eu.... cu tot cu probleme si cu bucurii... cu tot cu chef de vorba, de impartasirea experientelor dar si cu momentele de tacere si reflectie... Mi-am zis ca daca pastrez tacerea...si imi pastrez calmul....voi afla mai multe despre mine... mi-am acordat timp sa ascult... fara a mai spune nimic... discutiile s-au purtat in gand...cu mine... cu /celceea ce este dincolo de mine si.... am ascultat....am tacut...am ascultat si... am auzit...

Mie imi place sa crosetez...ma relaxeaza mult... foarte mult... motiv pentru care in general crosetez atunci cand sunt obosita, suparata, bolnava, nervoasa... Am crosetat in continuare acea "plasa" din matase laminata... De cand am inceput-o mi s-a parut ca nu se mai termina... mereu ma gandesc la cat de mult am de lucru si cat de atenta trebuie sa fiu...si cat timo imi va lua...si astfel imi pun singura bariere...pentru ca imi autosugerez ca n-o voi termina....ca va dura prea mult...si ce rost mai are....motiv pentru care stagnez mult.... Si da, matasea laminata se croseteaza destul de dificil....aluneca... se agata (nefiind firul rasucit)... se incurca....se desira repede.... dar, totul tine de perseverenta si de dorinta de a lucra cu ceva care imi place si sentimentul generat de rezultatul final...
Acum, tot la fel de dificil este sa lucrez cu ea...insa...nu mi se mai pare ca nu voi termina....si...abia astept sa il termin! Si inca stiu ca am mult de lucru....dar mai stiu si ca merita! Mai tarziu, astazi,  va voi arata la ce am lucrat zilele astea! Plus ca mai am inca o surpriza (prefer sa nu spun nimic inca)... tot crosetata :p

Va pup!
Share this :

Niciun comentariu: