Zilele 20+21 - Weekend linistit

A trecut si weekendul acesta... linistit...am incercat sa am relaxez...sa dorm mai mult...dar nu prea mi-a iesit.... In schimb am deschis televizorul (nu se intampla prea des :D) si m-am uitat la filme si cateva dins erialele mele preferate :p Am si crosetat...ca sa nu pierd timpul totusi!! Bineinteles ca nu merge chiar asa de repede ca atucni cand ma concentrez.... mai ales acum ca lucrez cu matase laminata... dar am mai progresat... incepe sa prinda cotnur si abia astept sa vad ec va iesi :)
Nu am mai facut poza, nu e foarte mare diferenta fata de data trecuta si n-ar avea rost. :)

In schimb, va arat niste bratarele dragute, doua din ele sunt facute de mama mea :p Eu doar le-am facut inchizatorile :D

Simfonie Mov
Imi place la nebunie modelul bratarii. E a doua incercare de model si abia astept sa mai prind perlutele potrivite pentru a-l repeta!! Hmmm mi-a venit acum o idee si cred ca voi incerca si o varianta mai....fina :p
Bratara este destul de lata, avand peste 3.5 cm latime :p

Descult in Iarba

Un alt model care imi place la nebunie si s-a dorit repetat! Nu doar o data!!! E facute de mama mea, doar inchizatorile le-am realizat eu cu nasturasi, perlute, serpentin :p  E draguta tare, practic inchizatoarea poate fi folosita drept partea focala ;)

Sarutul Furat
E pur si simplu de vis modelul acesta pe alb!! Iar cu partea centrala (inchizatoarea) e nemaipomenita!!! Am folosit un nasture mare, pe care am lipit chips-uri din sidef si perle!! Minunat!! Si, va promit o ... intregire! Va avea si colier! :p



Nu e bratara, stiu!! Dar e atat de frumoasa combinatia de mov, violet, grena si cupru :) E un accesoriu pentru ochelari, facut pentru o doamna de nota zece! Poate fi purtat si drept colier, daca se indeparteaza inelele de cauciuc :p
Are si mama asa ceva, tot pe aceeasi combinatie de culori.... Eu ador combinatia asta!!

Va las acum, va urez o saptamana superba si plina de surprize placute!
Share this :

Niciun comentariu: