Ziua 11 ~ Proiect 365+1 ~ Pregatiri intense si pline de creativitate

Astazi bineinteles ca m-am pregatit de targ :)
* Mi-am achizitioant cateva cutii si suporturi pentru colierele mele statement! Chiar era nevoie si sunt extrem de incantata! Acum, fiecare are casuta lui frumoasa! Am umblat ceva pentru ele, dar a meritat pe deplin!
* Mi-am cumparat felinar pe care maine il voi inrosi ca sa ma expun la lumina lui si-a lumanarii!
* Mi-am facut sigla- aici e partea creativa a zilei - inca nu e gata, mai trebuie sa ii fac niste contururi, insa... mi-am dat seama ca nu am cu ce :D asa ca, ramane pe maine finisarea! Initial ma gandisem sa printez ceva = nume, logo, etc- si sa laminez....dar mi-am dat seama ca e totusi...prea comun...Asa ca mi-am pus imaginatia la munca si a iesit ceva foarte frumos! Astazi va arat doar un mic detaliu din timpul lucrului, in weekend va arat tot ansamblul!


* cateva din cutiile achizitionate au un capac cu "geam" (perfect pentru expunere) si un dublaj decorat cu o floare din material textil. Decoratie care, sincera sa fiu, nu este deloc pe gustul meu! Asa ca, se cerea schimbata! Si, avand cateva floricele din margelute,  ramase de la Martisor, le-am inlocuit! Si arata mult mai bine! Voi ce spuneti?




* pe langa toate acestea, am fost si harnicuta si-am facut si de mancare (mai am si maine un maraton, ca sa las mancare acasa in weekend :D ) si am si spalat :) Ptiu, sa nu ma deochi! :)))

Daca sunteti cuminti, maine va arat ultima mea creatie, respectiv Chaude Memoirs - motivul pentru care mie acum imi pica ochii in gura, neavand nici o sansa sa recuperez :D

Va pup!


P.S. Scuzati calitatea imaginilor, nu am mai fost in stare sa mut lampa cu lumina alba in camera in care se fac pregatirile pentru targ :D

Share this :

Un comentariu:

diana spunea...

imi pare rau ca nu voi fi si eu acolo,din cauza de ILoveHandmade :). Poate data viitoare... Dar vrem pozeeeeee!!! Muuulte!!! Pls!!!!