Mini-vacanta

Maine plec intr-o scurta vacanta la Onesti, orasul meu natal. E ziua mamei si nu puteam s-o las singura. Va fi un weekend extraordinar, sunt sigura!! Imi voi lua cu mine lucrul si voi mai mesteri cate ceva!!

Zilele astea am fost prinsa cu pregatirile, cumparaturile si noul concurs de pe Breslo al carui gazda sunt.
Zilele trecute am mai crosetat, un pic ce-i drept. Dar am cu ce ma lauda. :) Iar astazi, am scris cateva randuri pentru tema noului concurs, despre furtul artistic .
Va voi impartasi maine dimineata toate aceste noutati, si imi cer iertare ca iarasi n-am reusit sa postez zilnic. Ce-i drept, am o problema cu pozatul, plus ca eu lucrez foarte mult seara/noaptea. Dar, sper, in timp sa rezolv si aceste probleme! Pana la urma scopul proiectului este si de auto-educare! Care nu vine peste noapte!
Share this :

Niciun comentariu: