Revenire

Am revenit din vacanta ... din pacate.... A fost atat de bine!!!

De ce din pacate?! Pentru ca printre altele am fost nevoita sa ma intorc in "sauna" numita Bucuresti... Acasa era mult mai bine, daca nu pe strada, unde era aproximativ la fel de arzator soarele, macar in casa - ca intr-o oaza! De "vina" este nu doar zona (de deal), dar si verdeata care este intr-un raport incomparabil mai bun fata de suprafata si populatie :)

Oricum, au fost cateva zile frumoase! Am si lucrat... la acel shrug la care tot lucrez de ceva timp (nu prea mult, cam 2 randuri pe zi in medie; pe drum spre Onesti ce am lucrat mai multisor :) ) si e aproape gata! Ar fi fost gata daca nu pateam ceva amuzant - despre care va voi povesti cand ii va veni vremea zilei respective! ;)
Dar, cel mai mult m-am plimbat, m-am relaxat, am petrecut timp de calitate cu oameni dragi mie!! Si a fost de neuitat!


Pentru ca de cand m-am intors in Bucuresti incerc sa ma acomodez cu caldura, sa-mi revin cu somnul si sa-mi demarez proiectele, am ceva de recuperat! O voi face incet- incet, oricum, sunt multe de povestit!

Si inca ceva, urmatorul articol, cel cu "furtul", de fapt a fost scris in ziua 32 iar acele de par au fost create vineri, in ziua 33 (din graba, am incurcat borcanele; eram destul de agitata, avand destule de pus la punct vineri, inainte de plecare!). Voi schimba titlul postarilor, dar v-am spus, ca sa stiti de ce apar in ordine inversa!


Share this :

Niciun comentariu: