Ziua 35 ~ Proiect 365+1 ~ Visuri in Rosu, Alb si Negru

Ziua 35 ~ Proiect 365+1 ~ Visuri in  Rosu, Alb si Negru ~Duminica 10 iulie 2011

Duminica am vrut sa ma plimb iasrasi un pic, dar fiind foarte cald nu am rezistat prea mult. Si ne-am intors acasa.
Si am stat de vorba. Si a fost frumos.
Si am cautat prin schitele mele. Si am gasit multe lucruri frumoase si interesante.
M-am uitat in special pe schitele de design de interior. Si stiti ce am constatat?! Ca foloseam cateva detalii frecvente:
* combinatia alb-negru-rosu
* peretii albi, cuverturile si tapiteriile rosii si lemnul folosit negru , bineinteles abanos
* multe detalii din cristal (cum ar fi clantele usilor :D)
* design geometric
* spatiu si lumina

Ma inspirasem din cartea "Poveste fara sfarsit" de Michael Ende si de-aici imaginatia a zburat!
Aveam multe insemne si adnotari, definitii de materiale, chiar traduceri in engleza :p
Si studiam cateva carti de design de interior si arhitectura (mai usurele, nu eram chiar geniu :D )

E frumos! Cert este ca, mi-am schitat decorarea casei visurilor mele de cand eram mica si inca imi mai place!
Sa va mai spun ca imi doream si un hotel?! Ce mai camera schitasem :D Numai buna de locuit acolo in permanenta :D

Visam mult! Si imi place lucrul asta!
Share this :

Niciun comentariu: