Ziua 36~ Proiect 365+1 ~ Defilare pe aripi de fluture

Ziua 36~ Proiect 365+1 ~ Defilare pe aripi de fluture 
Luni 11 iulie 2011 |  ziua 36  | Proiect 365+1

E luni. O noua zi. O noua saptamana.
Azi am iesit. Am fost in vizita la unchiul meu. Are un Service GSM. Nu-l mai vazusem de mult timp, si atunci pe fuga :)
Am stat de vorba si am descoperit de unde mostenesc talentele :p
Mi-a povestit ca pe la 15 ani facea coliere din piele si os ;) Si le vindea ! :)
El picta mult, marea lui dragoste. Tin minte cum stateam langa el si eram fascinata :)
Dar pictura nu m-a atras! Doar o admir!
Se pricepe la multe, este foarte indemanatic si plin de idei! Mi-a dat si mie ceva idei! Ba m-a invatat si cateva trucuri! Si mi-a recomandat si ceva unelte! :)
In plus, mi-a explicat cum functioneaza aparatul foto cu film. Am unul de la prietenul meu si imi cam prinsesem urechile! :D Voi iesi la plimbare sa fac ceva poze cu el. Dar...sper sa treaca vremea asta, e mult prea cald pentru orice...
Cand m-am intors acasa, am mai continuat sa ma uit printre schite! De data asta cele de haine!
Ceva ce am observat : imi placea sa asortez hainelor palarii! Unele sunt chiar frumoase si deosebite! Si cateva bijuterii - aici nu eram prea indrazneata ce-i drept. Dar unele dintre ideile de bijuterii pot fi puse in practica. De fapt, chiar vor fi!
Mi-a placut ca am putut observa si evolutia in timp... Si, desi ma inspiram mult, aveam si eu ceva idei frumoase!
Una dintre ideile mele este "Rochia Fluture" care este absolut superba!!! fascinanta! Mi-o si imaginez colorata! Plina de viata! Inaltatoare!
Mai aveam si alte idei de genul, cum ar fi "Rochia Scoica" sau "Rochia Liliac"...
Ca si acum, imi placea sa transpun in creatie ceea ce iubeam :) Incercam sa prind minunatiile naturii prin ceea ce faceam, prin arta mea, sa le redau prin ochii mei, sa le aduc tributul in felul meu...

Concluzia la care am ajuns este ca nu trebuie sa incetezi nicioadata sa visezi! Si sa muncesti pentru a-ti atinge telul, a-ti realiza visul! Nu trebuie sa-ti fie frica sa te exprimi asa cum iti place, asa cum esti! Niciodata nu poti sti unde te duce viata de aceea nu trebuie sa renunti niciodata la ceea ce iubesti!





Share this :

Niciun comentariu: