Ziua 37 ~ Proiect 365+1 ~ Prietenie in culori vesele

Marti 12 iulie 2011 |  ziua 37  | Proiect 365+1



Astazi m-am intalnit cu o prietena din adolescenta, o prietena foarte draga si apropiata, chiar si acum, dupa ani buni de distanta fizica!
Am fost si pe la ea si am revazut-o si pe mama ei! Ma bucur mult, pentru ca amandoua sunt aproape sufletului meu! Si mama ei tricota si tesea la razboi1 Si-a amintit astazi ca n-a mai lucrat cam de mult si mi-a aratat si o bluzita tricotata de ea! Foarte migaloasa dar atat de frumoasa! Eu nu stiu daca as putea vreodata sa fac asa ceva! E atat de fin lucrata incat te gandesti ca ar fi facuta de o masina, asta daca n-ar avea acel aer magic! Si ma bucur ca si-a amintit de aceasta frumoasa indeletnicire! Cine stie, poate isi va regasi placerea!

Imi dadusem seama ca nu i-am dat niciodata nimic facut de mine... si am ales acest set multicolor pe care eu il ador! Si m-am bucurat si mai mult vazand cat de mult ii place! Sper sa ii aduca numai bucurii si zambete!





Share this :

Niciun comentariu: