Ziua 95 - Proiect 365+1 - Imperfectly Perfect

Ziua 95 - Proiect 365+1 - Imperfectly Perfect
Joi, 8 septembrie 2011

A venit vremea sa ma ocup de pandantivul acela migalos, realizat in urma cu doua saptamani.
M-am gandit eu ce m-am gandit si pentru ca tot este un concurs in desfasurare in Loja Pasionatilor de Margele, cu tema hindy si pentru ca imi plac la nebuniile bijuteriile in stil indian, m-am hotarat sa il incorporez intr-un colier in acest stil.
Inca nu este gata, mai trebuie sa ma hotarasc asupra pasilor urmatori, insa pana acum am insirat 4 randuri de margele de nisip, Toho,Delica, Miyuki, cristale si mountain jade hihihi
E dragut asa...dar mie nu imi plac lucrurile dragute! sunt parca...neterminate :p
Oricum, iata un mic preview a ceea ce avem acum:


Share this :

Niciun comentariu: