Votează artizanul anului 2011 ! - Revista Atelierul

Dupa cateva zile de alergatura continua si stres destul de mare, am reusit sa ma "adun" pe-acasa si sa intru un pic pe net! bineinteles, primii pasi: mail si facebook! :)))

Am luat mail-urile in oridnea "urgentei" si intr-un final am luat cele ce contineau newslettere!
Si astfel, deschid cel de la Revista Atelierul si vad ca a inceput competitia pentru artizanul anului !  Curioasa fiind daca ma aflu pe lista  celor "admisi" am descoperit cu foarte mare surpriza ca... sunt! Si cu un punctaj chiar mare! Ceea ce nu poate decat sa ma bucure!
Nu stiam criteriile pe care cei din echipa Revistei Ateleriul vor puncta, insa ma bucur sa aflu ca ma situez destul de ok! Si spun destul de...pentru ca eu stiu mai bine decat oricine cat mai am de munca! Si, ca sa spun asa, in urmatoarea perioada voi ajusta punctajul , fara a avea legatura directa cu acest concurs, dar daca tot exista, voi lua in considerare si sugestiile lor ( a se citi criteriile de apreciere)!

Ma bucur sa descopar in lista si persoane propuse de mine si chiar sunt curioasa care va iesi in frunte (am o banuiala oricum :p )

Eu voi vota zilele acestea (printr-un comentariu aici) si va invit si pe voi sa va sustineti artizanul preferat!!


P.S. V-am mai promis ca va arat ce am mai lucrat in ultima vreme, iata cateva:


Rugini de primavara
perle de sticla, margele sticla Cehia, cupru, sarma arguntata

Rugina Iernii
Perle sticla, cupru
Vara tomnatica
Jad, goldstone, autumn jasper, cupru
Splendori de toamna
Perle sticla, margele sticla (petale), cupru, matase laminata
Veselie de Craciun 
Margele portelan, perle sticla, matase laminata, sarma alama, accesorii placae cu bronz


P.S.2 Am mai promis niste noutati in magazin, dar, cu scuzele de rigoare, trebuie sa anunt ca si-au si gasit stapane ;) Ceea ce e bine, dar astfel le voi prezenta imaginile doar pe blog si facebook!

Si mai ales, voi incepe sa lucrez, dupa o mini-vacanta inspirativa, la noile colectii pentru 2012!

Promit ca vor fi forte si idei noi si proaspete!!!

P.S.3 Reducerea CADOU de 50% inca este valabila (pana in apropierea Craciunului) si o gasiti la produsele aflate in stoc in magazinul de pe Breslo, pretul afisat avand reducerea aplicata!


O saptamana frumoasa va doresc!


Andra






Share this :

Niciun comentariu: