Curcubeul meu nuantat cu galben...

Am gasit un test interesant pe unul din blogurile straine! Culorile curcubeului sunt cunoscute de toata lumea: rosu, orange, galben, verde, albastru, indigo, violet. Insa ceea ce nu se stie este ca oamenii vad curcubeul in moduri diferite, culorile, nuantele sunt diferite. Personal cred ca acesta este modul in care vedem viata in acel moment, culoarea prin care vedem lumea si rezultatul testului depinde de starea noastra de spirit din acel moment . Este interesant sa stii in ce culori vezi viata la momentul respectiv! Eu, se pare, o vad in galben!
Nu pot face altceva decat sa ma bucur ca mi-am revenit, macar un pic, din starea in care am fost in ultimul an. Si nu e vorba doar de test, e vorba si de ceea ce simt momentan. Incep sa redevin eu, vesela si optimista! Ceea ce e super! Pentru mine este inca o lupta castigata!
Oricum, singura nu as fi reusit! Am o familie -mama si fratele meu - care ma iubeste si ma sustine -nu e familia perfecta, dar stiu ca ma iubesc si imi vor binele-, am prieteni carora le pasa de mine, ma iubesc si ma sustin chiar si de la distanta - nu am multi prieteni, dar sunt adevarati-, am margelutele mele care imi aduc bucuria si speranta in suflet-ele sunt mai noi in viata mea, dar sper pentru totdeauna- si nu in ultimul rand am ingerasul meu chiar aici pe pamant - nu e nici el perfect, dar cred ca e mai frumos asa!

Your rainbow is shaded yellow.


What is says about you: You are a joyful person. You appreciate optimism. You're good at getting people to like you.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.
Share this :

Niciun comentariu: