Cercei "Buburuza, ruza..." -Vanduti

Mie imi plac la nebunie buburuzele, sau gargaritele! Mi se par foarte frumoase si simpatice! Atunci cand le gasesc le iau frumos in palma si le cant asa cum o faceam si cand eram mica:

Buburuza-ruza,
Zboara de pe frunza
Unde tu vei zbura
Acolo m-oi marita.


sau

Gargarita, rita,
Zboara-n poienita,
In locul unde vei zbura
Acolo ma voi marita!

Apoi le dau drumul, pentru ca ele trebuie sa fie libere pentru a fi fericite! Ca si mine de altfel!

Ea ma reprezinta intr-un fel, este copilul din mine, pentru ca mereu imi scoate la iveala acel zambet inocentsi acea lumina vie in priviri! Ca si ea, alerg spre fericire, vesnic indragostita!


De aceea am fost foarte fericita atunci cand am gasit un tutorial de confectionare a buburuzei din margelute! Iata ce mi-a iesit, o perecge de cercelusi finuti si dragalasi:









Share this :

Niciun comentariu: