Pandativ "Bohemian Style" -Vandut

Vazusem mai demult un pandativ dragut tare! Si m-am decis intr-un final sa il fac si eu cu cridtale de Bohemia! Sincer, am injurat un pic, nu e greu de facut, insa guta asta cateodata se incurca de numa'-numa'! Initial vroiam sa fac cercei, dar nu mai aveam rabdare cu guta aia care se tot incretea! Pana la urma, imi place cum se aseaza in decolteu! Deci au meritat si injuraturile si tot! :p






Pandativul este atasat pe sarma de colier siliconata.






Update 22 august 2009:

Pandativul l-am refacut de curand, special pentru o comanda! De fapt (dupa ideea doamnei ce l-a comandat) am mai facut un pandativ exact la fel alaturi de acesta. Si l-am pus in valoare ppe o baza de colier formata dintr-o pamblica ingusta de catifea neagra, snur de piele si lant subtire negru!

Photobucket
Share this :

Niciun comentariu: