Brosele astea de care am fugit pana acum

Ce sa zic... recunosc ca nu am fost niciodata atrasa de brose! de fapt poate doar in copilarie cand aveam o brosa micuta (ca mine :p) ce reprezenta un calut de mare verde! Tin minte ca eram indragostita de acel calut! Era superb! Mai am brosa si acum, si daca tot mi-am adus aminte de ea, o voi cauta, sper ca inca mai arata bine! Are mai bine de 20 de ani... :p Ii voi face o fotografie si ma voi lauda cu ea :p

Nu stiu daca am ceva cu brosele in general sau doar cu anumite! Ce-i drept nu toate sunt de bun gust. Majoritatea celor ce se gasesc in comert sunt prea banale, prea ieftine, prea la norma, prea...nu stiu cum sa zic... prea neinspirate :D
Mereu ma gandeam cum sa le port, la ce as putea sa le asortez... de fapt, daca nici nu imi placeau atat de mult.... e si normal sa fi gandit asa.
Acum, dupa ce am facut eu singura doua astfel de accesorii, mi-au venit idei! Poate si pentru ca le-am facut pe placul meu!
Inainte nu le vedeam decat "cocotate" pe bluza, in dreptul pieptului, sau poate pe o esarfa. Acum am gasit si alte modalitati de a le pune in valoare. Sau a ma pune pe mine in valoare!
In ultimele zile am fost inspirata si de alte persoane, alte fete creative! Plus ca am observat ca tot mai multe brose dragalase apar in fiecare zi pe "piata". De aceea ma gandeam sa scriu un post despre modurile in care pot fi purtate aceste mici bijuterii! Dar, cum mie imi place sa fac lucrurile complete, vreau sa fac si poze, pentru o mai buna prezentare! Drept urmare, va mai dura o zi doua, pana sa realizez si partea cu pozele!
Asa ca fetelor, in urmatoarele zile voi reveni cu un articol cu poze si cu modalitatile de a ne infrumuseta outfit-urile cu acestea!
Va astept!
Share this :

Niciun comentariu: