Missed me?!? :D

Bine v-am regasit dragii si dragele mele!
Sunt sigura ca mi-ati dus dorul si v-ati intrebat pe unde am disparut! Ei bine, pe nicaieri, am fost doar foarte ocupata cu job-ul si cu cateva schimbari ce au avut loc in ultimul timp. Dar nu vreau sa va plictisesc cu toate astea!
Asa cum v-am promis in urma cu doua luni, am pregatit si o mica surpriza. Se vroia a fi mai mare, insa socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ, asa ca... va trebui sa mai am rabdare. Oricum, in cursul zilelor urmatoare va voi lamuri despre ce este vorba.

Pana atunci...
Am reusit zilele trecute sa traduc un articol despre minunatele margelute de nisip, o mica introducere ca sa zic asa. Sper sa va fie cat de cat de folos, cel putin pentru moment. Urmeaza si alte articole interesante despre margele si lumea asta minunata. Articolul il veti gasi in postul urmator!
Cat voi va delectati cu aceasta mini -istorie a margelutelor de nisip, eu ma voi ocupa cu prelucrarea pozelor ce am reusit sa le fac astazi!

Va pup!
Share this :

Niciun comentariu: