Back to life!

In ultimele saptamani am fost foarte preocupata cu examenele! Am avut de sustinut restantele (care se cam adunasera) si nu prea am avut timp/chef de altceva! Bine ca le-am terminat de sustinut, chiar daca nu a fost totul cum speram/ma asteptam eu sa fie! Asta e. Data viitoare ma voi stradui mai mult! :p Oricum trebuie sa ma pun serios pe invatat, dar cum si porcu zicea ca nu se mai ingrasa ... :)))
Tinand cont ca am fost cam stresata, nu am mai acordat timp si margelutelor! Pana sambata :p cand m-am hotarat sa fac si eu tema saptamanala de pe forumul Beatricedesign.
Bineinteles ca doar m-am inspirat, pana la urma nu seamana cu sursa decat ca tehnica folosita la un moment dat :)))) Mai bine asa! Imi place sa las imaginatia si inspiratia sa-si faca treaba! Si imi iese de minune!







In detaliu:




Incuietorile:





Sursa de inspiratie in alegerea culorilor si a designului:



Colierul asta l-am inceput cu vreo luna in urma. Inca nu l-am terminat, am facut abia un sfert din franjuri...mai am o groaza! Cand ma mai eliberez un pic, sper sa-l termin! Nu este greu sau complicat, insa e foarte migalos si necesita multa atentie si concentrare si bineinteles ochi odihniti :D




Oricum, eu sunt foarte multumita atat de bratara cat si de colier! Se promite a fi un set excelent, mirific, demential! Cel mai bine merge cu un outfit/bluzita in acea nuanta de lila! Este perfect!
Share this :

Niciun comentariu: