Restante, restante si iar restante ...





Nu ma refer la cele de la facultate....desi si pe-acolo mai am, sincera sa fiu! Dar ce mai conteaza? Sunt studenta doar :p Oricum, important e ca am trecut in anul III :p
Ma refer la restante cu biju-uri! In ultimul timp am mai facut ceva biju-uri insa am tot amanat - nu stiu de ce- sa le postez! Shame on me!

Dar iata c-a venit si vremea lor!


Cercei din sidef si perla - colectia personala
Nasturelul din sidef l-am pus in valoare cu cadrul de sarma argintata si perluta de cultura! Mie imi plac la nebunie, nu mai spun cat ii plac mamei, care nu se mai desparte de ei! :D





Crucea perlata- la comanda : 50 RON

Cruce lucrata din sarma argintata si perle de cultura! Ea isi asteapta linistita randul pentru a face parte dintr-un rozariu (caruia inca nu i-am gasit designul potrivit).



Colierul "Floare albastra"- colectia personala
lucrat cu mare drag de mama mea dupa un model vazut intr-o revista! Este minunat si vine excelent cu o rochie neagra tricotata!



Colier "Inima de perla" :  indisponibil

Elementul central, inima, am realizat-o in urma cu cateva luni bune din multe perlute din sticla si margelute de nisip, in nuante de mov, ametist si alb, insa din lipsa de inspiratie am lasat-o deoparte. Ea are doua fete: una mov si ametist, si cealalta alb cu ametist.Mi-au mai venit cateva idei pe parcurs, insa nu aveam materialele pe care mi le-as fi dorit. Apoi, acum vreo luna jumate, am gasit, intr-un moment de luminare, ceea ce aveam nevoie: cateva minunate margele din sticla de Murano! Si in sfarsit am reusit sa il finisez! Mie imi este foarte drag!



Atentie, este destul de greut din cauza margelelor din sticla!

Compozitie: margele de nisip, perle din sticla, perle acrilice, margele acrilice, margele din sticla, margele de Murano, margele din lemn, margele textile.; tortite aurii, zale aurii si argintii, pini cu bucla argintii, sarma argintata.

Culori: alb, auriu, mov si violet-ametist





"Caged pearls in a teardrop" - 109,5 ron
Hmmm, la acest set, m-am simtit extraordinar confectionandu-l. Am vazut pe un site o imagine a unei bratari in aceeasi tehnica si mi-a fost provocare sa o incerc si eu. Imi place enorm modelul! Insa, mai apoi, am descoperit un model de pandantiv tare dragut, din sarma, cu aspect de cusca in care erau inchise cateva perlute. Mi-a placut la nebunie ideea si am preluat-o si eu. Doar ca eu l-am facut mai complicat, cu tesatura mai deasa, mai misterios! Bineinteles ca necesita si un colier, iar gandindu-ma cum as putea sa-l agat mai bine, mi-a venit ideea de a-l inchide in fata, mult mai interesant si mai ingenios!
Rezultatul imi place foarte mult: bogatie, mister, eleganta, finete!





"Rainbow Bracelet"-colectia personala

Bratara aceasta este confectionata tot de mama! Cred ca i-a placut la nebunie experimentul, mie oricum imi place la nebunie sa o port! Este pur si simplu superba, se potriveste la orice tinuta si inveseleste pe oricinE Si da, este pe ace de siguranta, ceea ce ii da o nota aparte! ;)



Cercelusii Rainbow- colectia personala

Din multe zale si margele de nisip, perfect asortati bratarii!






Blue Butterfly- colectia personala

Sa vedeti aici cat fun! Mi-a luat cateva ore bune sa il fac, ins ami-a placut! Este prima piesa de acest gen si sunt tare incantata de rezultat! L-am facut in cateva zile, lucrand cam 2 ore la el. Insa cat timp lucram, o faceam pe nerasuflate! Minunat! Si culorile, se potrivesc de minune la o bluzita gen ie in exact aceleasi culori si cam aceeasi idee de dispunere. Si, dupa cum stiti, fluturasii sunt oricum un fix de-al meu ;)



Stylish Princess  - 43 ron

Modelul este facut pentru un concurs mai vechi pe forumul margelutze.ro. Acest concurs consta in a reproduce dupa poze, lucrari in fimo si/sau margele! Eu, bieninteles ca am realizat la partea cu margele, fimo inca neavand curaj de a-l prelucra! Mai jos, gasiti si si fotografia modelului sursa (cel roz)!




Set Toamna tarzie - indisponibil

Colierul, ajutat de sarma argintata, impleteste frunzele toamnei tarzii, natura ingalbenita de vreme in asteptatea iernii, anotimp ce se arata prin micile petice de zapada ce se intrevad intre frunzele si ierburile maronii...



Si-acum, ultima creatie, terminata chiar acum 30 de minute:


Bratara Frosted Angel - 105.9 RON


Perle din sticla, accesorii metalice, sarma argintata, cadru metalic, toate compun aceasta minunatie de bratara ce prin stralucirea ei glaciala nu are cum sa nu te puna in evidenta! urmeaza si cercei! ;)





Latime: 2 cm


Bratara este circulara, nu are incuietoare





Va pup si va astept cu pareri!


O saptamana minunata in continuare!

Share this :

5 comentarii:

Anca spunea...

Sunt minunate! :)

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc frumos Anca!

Briela spunea...

Sunttt ffaarrttee tari !! Mie imi place enorm de mult setul de Toamna Tarzie ( am ceva ptr culorile astea- sa fie faptul ca st nascuta in noiembrie si mereu imi sarbatoresc ziua in culorile ruginii ale toamnei? ;)) ;)) ) si totodatul bratara Frosted Angel ! Keep going like This Girl !iar mama te e foarte buna.....

Andra Marasteanu spunea...

Iti multumesc tare mult Gabriela!
Si mie imi plac mult culorile astea, mai ales in perioada de toamna! Desi sunt nascuta in iunie, imi plac si maro-urile mult! Si gri-ul este printre pereferate :p

onut spunea...

Buna ziua!Navigand,am dat peste blog-ul dvs care mi se pare foarte frumos.De curand
am lansat un site special conceput pt colectionari si ma gandeam ca daca va
face placere sa va prezentati colectia si acolo,aceasta este adresa
http://www.lumeacolectionarilor.ro .Mult succes in continuare.