Noutati nou-noute :D


Vineri seara am fost la ziua unor prieteni, si pentru ca n-aveam nimic care sa se asorteze la cum eram imbracata, mi-am incropit repede un set din perlute si sarma; mi-a luat 15 minute in total, cu ochii pe ceas (caci eram pe fuga, iubi ma anuntase in ultimul moment - ca de obicei de altfel :D ): nu e perfecta bratara, dar pentru cat timp mi-a luat...e prea tare :D



COLECTIA PERSONALA


O pereche de cercei (tehnica asemanatoare coralului) si bratara asortata care imi este extraordinar de draga! Imi pare rau ca n-am luat mai multe floricele! Ehh, data viitoare de-acum :D

Photobucket






O husa pentru telefon - doar am terminat-o zilele astea, am lucrat-o mai demult, dar pentru ca era dorita de cineva, m-am mobilizat sa o finisez! Sper sa ii placa norocoasei!

INDISPONIBIL


Azi nu m-am simtit prea bine, o fi si de la vreme insa am baut o cafea si mi-a prins tare binei, mi-am mai revenit, asa ca am fost si productiva !
*9 perechi diferite de tortite de cercei:


*un colier la comanda, simplut ce-i drept, deci nu mult de lucru :

INDISPONIBIL

am terminat cerceii asortati cu bratara Frosted Angel, ce-i drept nu mai aveam de facut decat o tortita la ei :D

INDISPONIBIL



Si mai e ceva, insa deocamdata va mai tin in suspans! E vorba de o surpriza pentru cineva drag mie si de inceputul unei noi colectii! O sa vedeti despre ce este vorba, sper sa va placa! Va pupacesc!
Share this :

Niciun comentariu: