In inima regina! | Colier de inspiratie victoriana

De cateva saptamani la schimb de materiale pe Forumul Roz au fost propuse cateva modele care mi-au placut la nebunie. Se pare insa ca am fost singura inspirata de ele.

Astazi va prezint una dintre aceste inspiratii si anume un colier super din margelute de nisip si biconice de sticla. Am lucrat cateva ore bune la el, impartite in cateva zile ale saptamanii trecute!

Mi-a placut tare mult modelul si vreau sa-l mai refac si intr-o alta varianta, cu alte culori si poate alte tipuri de margelute!

El este destul de complicat, pentru ca, pe langa faptul ca am folosit din nou combinatii de 5 culori (mov-maroniu cu irizatii, grena deschi sidefat, galben deschis, ametist si gri) impartite intre 2 tipuri de margele (biconice si margele de nisip), el cuprinde si mai multe tehnici de lucru: Saint Petersburg Chain ( lant saint petersburg), Netting (plasa), Square Stitch (tesut in pas patrat) si Fringe (franjuri).

Mie imi place foarte mult ceea ce mi-a iesit, desi trebuie sa recunosc ca la un moment dat nu mai eram asa sigura ca e cea mai potrivita combinatie de culori. Insa la final, mi-a placut, salvand combinatia de culori prin modul de folosire al  lor la franjuri.


Vreau sa ii fac si cercei asortati, insa momentan nu sunt hotarata 100% asupra modelului. Sper zilele urmatoare sa ma decid!


Stateam si ma gandeam la ce tinuta s-ar putea potrivi un astfel de colier, la ce ar putea fi asortat. Eu il vad bineinteles la o tinuta de seara, o rochie bogata, lunga, eventual pe crinolina: o rochie de bal. In privinta culorilor inca nu m-am decis cu as putea sa-l asortez, insa la auriu merge sigur, la maro, mov, alb, galben pal, gri, kaki deschis, verde deschis,lila. Dar totusi cred ca la un roz pal ar merge de minune!

Ma mai gandesc, poate imi mai vin in minte culori potrivite pentru el!

Pana atunci, enjoy, pe mine ma asteapta un week-end plin!


Update: Creatoarea modelului original este Cynthia Newcomer Daniel si va invit sa pasiti in lumea minunata a povestilor din spatele bijuteriilor ei vrajite, aici!

Modelul original:



Share this :

3 comentarii:

da'mely spunea...

minunat!

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc, Mihaela! ma bucur ca iti place!

Cynthia Newcomer Daniel spunea...

You did a lovely job - thank you for sharing your work with me!