Bijoux De Mon Ange - Designerul Saptamanii pe CDB

Saptamana trecuta, Maria mi-a propus sa fiu designerul saptamanii acestea si foarte incantata fiind, am acceptat.

Am descris in cateva cuvinte ceea ce inseamna Bijoux De Mon Ange si personalitatea din spatele acestui nume aici si va invit de asemeni sa cititi nu doar povestea mea, ci si a celorlalte membre CDB!

Va dezvalui doar mici franturi:


"De ce Mon Ange? Pentru ca, in viata mea, intr-un fel sau altul, am cunoscut ingeri, trimisi de Dumnezeu pentru a ma proteja, pentru a ma ajuta sa ma ridic, pentru a-mi arata intelesuri si a continua sa sper si sa visez. Ingeri ce mi-au dezvaluit comori, bijuterii adevarate!"


"Bijoux De Mon Ange nu se adreseaza tuturor. Se adreseaza femeii. Si prin femeie am spus totul. "
Share this :

Niciun comentariu: