Quickies

Hey!
Probabil ca va intrebati ce e cu linistea asta pe-aici! In putinul meu timp liber lucrez de zor pentru targ si pentru comenzi! De aceea nu imi mai ramane timp deloc pentru poze, blog si noutati, din pacate! Nu va faceti griji ca veti pierde totusi din noile creatii, ele vor fi toate fotografiate inainte de a-si gasi stapanele la targ sau in alte parti, doar ca pe blog vor aparea abia incepand cu saptamana viitoare!
Important este ca am mult spor si din ce in ce mai multe idei! Asa ca in viitorul foarte apropiat voi veni cu multe colectii noi :p bine, inceputul lor, fiindca voi lucra in paralel cu mai multe :p
Pana atunci eu va reamintesc faptul ca va astept la targ cu cel mai mare drag si va las cu imaginea unei bratari realizate saptamana trecuta, pe care am reusit sa o fotografiez!

Va pup si va doresc spor in toate!

Share this :

Niciun comentariu: