The Tempest - Colectia "Gradinile suspendate"

The Tempest (Furtuna)este una dintre piesele shakespeariene care imi plac foarte mult si care mi-a ramas in memorie, inspirandu-ma intr-un final, intr-un mode neasteptat. Shakespeare e un geniu, creand opere nici pe departe simple, cu intelesuri adanci si invaluite in mister si magie. Lucruri care imi plac. Caut misterul si simbolul peste tot (in carti, in filme, in pictura, etc ) si de asemeni imi place sa il surprind si in bijuterii.
Comedia este construita pe 3 planuri, eu oprindu-ma asupra aceluia in care este vorba de dragostea dintre Miranda si Fernando, dragoste ale carei flacari sunt aprinse imediat, dar care este nevoita sa infrunte obstacolele, uneori impuse de catre cei din jur (Prospero), pentru a ajunge la implinire, la maturitate.Motivul lui Porspero este unul cat se poate de simplu, dar si profund: "too light winning  make the prize light"!

Spunand acestea, am contopit pasiunea dragostei (rosu, floare) cu nesiguranta obstacolelor (gri, plasa, perle), intr-un colier ce exprima insasi aceasta lupta, aceasta furtuna sufleteasca ce duce la maturizarea sentimentelor, a trairilor, a dorintelor.

Floarea centrala este o brosa detasabila, crosetata din fir artistic metalic si imbogatita cu mici floricele din perle si margelute din sticla. Floarea este simbolul perfect al dragostei mature, decizia de a iubi fiind imbogatita de acele sentimente uneori nesigure, schimbatoare dar care o fac tot mai frumoasa si mai sigura :)
Share this :

Niciun comentariu: