Papusile Handmade



La targul de la Curtea Veche, va spuneam ca m-am indragostit de niste papusi lucrate manual, absolut superbe! Le-am descoperit astazi pe Breslo, dar si pe blogul Papusi Handmade, unde gasiti toate papusile Ioanei! Sunt foarte fericita ca am descoperit-o si online si va pot impartasi si voua!


Cum va spuneam, aveam si o preferata la targ: este vorba despre Claudia cu sal! Nu stiu de ce mi-a atras ea mai mult atentia... dar cert este ca toate papusile Ioanei sunt atat de deosebite, frumoase, plinde de personalitate distincta, incat este imposibil sa nu iti placa vreuna si chiar toate!!

Tie care iti place cel mai mult?




Share this :

2 comentarii:

Andreea spunea...

Mie imi place mireasa mulatra :)Si mi se par incredibile!

Andra Marasteanu spunea...

Da, chiar sunt incredibile! Eu am ramas cu gandul la ele de cand le-am vazut prima data si nu mi se intampla prea des lucrul asta :)