He Was Born For Hope!

Magia Craciunului ce se apropie imi trezeste din nou, si in acest an, un dor nespus de Mantuitorul meu! El e mereu cu mine dar, deseori eu sunt departe de El... Dar gandurile tot la El se-ntorc si inima tanjeste dupa prezenta Lui! Pentru ca El S-a nascut pentru mine si pentru tine pentru a ne reda speranta si credinta, pentru ca vietile fiecaruia dintre noi valoreaza totul pentru El! Momentul nasterii Lui a fost unul magic: Dumnezeu Insusi a coborat printre noi pentru a ne arata dragostea Sa!


Sarbatoarea Nasterii Lui se apropie cu pasi rapizi... Priveste neincetat Steaua ce-ti arata Calea si mergi cu incredere catre El pentru a-I oferi in dar tot ceea ce ai tu mai bun material, sufletesc si spiritual, asa cum cei trei magi I-au adus in dar aur ca unui Imparat, tamaie ca unui muritor si smirna ca unui Dumnezeu!

*********







Un colier deosebit, asimetric, la baza gatului avand ca baza o spirala, semnificand infinitul, Cerul, Divinul pe care straluceste Steaua de la Rasarit ( e situata in partea dreapta) ce a ghidat cei trei magi  catre ieslea scaldata in razele sale, in care se afla Iisus!



Acest colier a fost realizat pentru o doamna speciala, exceptionala chiar! Ea intelege semnificatiile si insemnatatea acestui colier! Si ii multumesc pentru deosebita placere de a-i fi creat ceva special!

Ea a venit cu ideea unui concurs cu tema "Magia Craciunului" iar noi am facut creatii minunate pentru ca sa-si aleaga lista de cadouri (pentru sine sau prieteni) de Craciun. Si dupa ce a finalizat listele, ne-a cerut sa votam una dintre creatiile pentru sine printr-o descriere a ceea ce ne inspira acea creatie in nici mai mult nici mai putin de 11 cuvinte! Colierul meu s-a aflat printre cele mai apreciate (de fapt, eu am fost responsabila pentru votul de departajare dintre colierul meu si cel al Eugeniei si ma bucur nespus, pentru ca e minunat  si imi place nespus de mult! )






"Ieslea credintei si steaua sperantei zamislesc aripi pentru ingerii dintre noi!" (Jewelswithlove)

"Nu am nevoie de unsprezece cuvinte, doua sunt suficiente: JOS PALARIA!"  (HadmadeIna)


"Candoare,maretie,splendoare,nostalgie,iubire si magie,speranta si lumina aurie!"(GinArts)

"IUBIREA INTRETINE VAPAIA GENEROZITATII COPILEI IANCA IN PRAG DE MAGIC CRACIUN" (serbanibijoux)\

"Chiar si intr-o lume inghetata exista o raza de soare!" (Tilli.n)

si un haiku asortat:
"nea peste lume
in casa cald si tihna
pe cer stea"   (deManacuPenelopa)
Share this :

2 comentarii:

simina spunea...

OOOOh, cat e de frumos!!!!!
Si pe mine ma emotioneaza Craciunul, este intr-adevar magic, cand aud colinde plang mereu de fericire....

Enchainted spunea...

Absolut superb! Îmi place că ascunzi atât de multe simboluri în bijuteriile tale!