Revenire cu Surprize

Dupa o lunga perioada in care am fost mai mult absenta, a venit si ziua revenirii!! Era si timpul! Mie una chiar mi-a fost dor!!
E drept, am mai scris eu cate ceva...dar nu indeajuns... Noutatile au fost mai multe, insa timpul prea putin!

(I) Va spuneam in ultimul post ca urma sa tin dieta Oshawa (cea de-a saptea)... Vineri am incheiat cu succes seria de 10 zile!
 In ce a constat dieta? Pai e foarte simplu: cereale yang (grau, orez, hrisca si mei), sare neiodata si apa plata/de izvor(si ceai in cazul meu!) timp de 10 zile
Mi-am luat de toate cereale, atat boabe cat si faina (mai putin faina de mei) si le-am combinat in mai toate modurile posibile!! Pot sa spun ca imi plac la nebunie, mai ales:
* meiul fiert in supa
* turtitele din faina de grau cu grau fiert incorporat
* turtitele din grau, orez si hrisca
* orezul fiert
* graul si hrisca coapte
* supa de orez si hrisca

Cel mai mult am mancat supa si turtite. Astfel am redus si consumul de apa, cu atat mai mult cu cat am baut si mult ceai, cam un litru pe zi (combinatie in parti egale de papadie, urzica, salvie, coada soricelului si coada calului - asa cum am invatat de la Andreea si cautand pe internet, chiar sunt perfecte pentru aceasta dieta!)
In plus, eu am luat si suplimente de spirulina, de asemenea perfecta pentru o astfel de dieta si in general pentru dietele lacto-vegetariene. Oricum inaintea dietei facusem si o cura de 5 zile de tonotil si spirulina, chiar eram foarte epuizata!

Efectele se vad deja, sunt chiar foarte evidente! Sa vedem ce si cum:

Efecte pozitive:
* am mult mai multa energie si rezistenta(spre exemplu chiar ieri am gatit 3 feluri de mancare plus o prajitura, am spalat, de mana, cateva haine, am smotruit prin baie si am mai avut energia si pentru un film! :p Asta pe langa activitatile de fiecare zi)
* dorm mult mai bine, ma odihnesc! Am observat ca am nevoie cam de 9 ore de somn pe zi pentru a ma simti excelent! Nur eusesc mereu, dar macar 7-8 ore tot dorm!
* cearcanele s-au estompat aproape total, ochii sunt mai stralucitori
* am mintea mai limpede, mi s-au ascutit simturile (mirosul mai ales!)
* am scapat de retentia de lichide (nu definitiv ce-i drept, dar chiar daca mi se umfla picioarele, cum a fost ieri, imi revin mult mai rapid si mai usor :p)... Vara mai ales, fiind foarte cald, sau in anumite zile din luna, retin foarte multe lichide. Asta nu se intampla dintotdeauna, sincer, in ultima jumatate de an s-a accentuat... La inceputul dietei eram chiar...umflata! Mi-am revenit!!
* pielea arata mult mai bine, s-a tonifiat; am slabit 2 kilograme si am pierdut cam 1-2 cm din sold
* Nu imi mai trebuie cafea, chiar nu simt nevoia! Beau ceai verde (sau negru) dimineata si este de-ajuns!
* Nu simt nevoia de carne sau produse din carne, sucuri si preparate din comert, din contra chiar! Ceea ce abia asteptam sa mananc: masline, cirese, o salata mare de vara (pe care nu am reusit inca!)si iaurt!
* am renuntat si la zahar!! inainte nu concepeam ceaiurile fara zahar. Acum...e perfect fara!! Nu mi se mai pare atat de amar sau mai stiu eu cum (si eu beau si ceaiuri pt ficat care nu-s tocmai gustoase ! )
* am inceput sa ma interesez mai mult de ce mananc, am de gand sa evit pe cat posibil anumite alimente daunatoare, cert este ca in urma dietei nu mai mai intorc la cola, cafea, cartofi prajiti, pizza si mai stiu eu ce nesanatos prin definitie :)) Ahh si ma uit si mai des pe etichete :D

Efecte negative:
* usoare ameteli
* stari de epuizare accentuata
* nevoie de somn
* greata

Concluzia mea dupa aceasta serie de 10 zile este ca efectele negative pot fi trecute usor cu vederea, avand in vedere pe cele pozitive! Eu, avand probleme cu fierea si cu ficatul, am nevoie de mai mult timp pentru regenerarea completa. Si chiar asta am de gand: sa mai urmez si alte serii, cu pauze de 4 zile intre ele! Sper sa am suficienta vointa sa reusesc sa tin 7 astfel de serii! Din ce am citit, efectele vor fi spectaculoase!

Miercuri voi incepe iarasi!! E super ca acum stiu exact ce si cum am nevoie, ce imi place si cum se fac. La inceput nu stiam nici cu ce se mananca :))) Prima chestie care mi-am facut-o a fost un terci de grau si hrisca- a fost bun, dar a doua oara n-am mai facut :p Ce-i drept, trebuia sa gasesc ceva foarte rapid :p


(II) Noutatea "Surpriza" este un proiect mare, pe care il voi incepe de maine iar voi ma veti asista in mod direct sau indirect, dupa caz!
Zilele trecute, cautand tutoriale pentru anumite tehnici, am descoperit un blog si o idee minunata: aceea a unui an intreg creativ! Ideea am mai gasit-o de multe ori, pe multe bloguri, dar cine s-o puna in aplicare?! Nici macar Thing A day pentru luna februarie nu m-a pus in priza! Probabil ca nu era inca timpul! Insa zilele trecute mi s-a aprins un beculet!! Ce mod mai bun de a-mi utiliza energia (pe care acum o am!) si de a-mi pregati drumul pentru realizarile viitoare daca nu un an intreg in care creez ceva?!?!

Si fiindca maine este ziua mea de nastere, mi-am dat seama ca e momentul cel mai potrivit pentru a demara acest proiect! Astfel eu imi propun ca in urmatoarele 365+1 zile
* sa creez ceva, un produs sau sa lucrez la un produs mai amplu;
* sa finalizez proiecte incepute si abandonate din varii motive;
* sa invat tehnici noi,;
* sa-mi imbunatatesc blogul;
*  sa-mi realizez site-ul, portofoliul, etc;
* sa creez tutoriale si sa dezvolt proiectul cu tutoriale;
* sa scriu articole;
* sa lansez noi colectii;
* sa pun in aplicare ideile pe care le am de ceva vreme;
* sa ma organizez mai bine (spatiul de lucru, timpul, depozitarea, etc);
* sa ma ocup mai mult de promovare;
* sa-mi realizez un album complet pe flicker;
 etc!
Pe scurt: nici o zi fara creatie, nici o zi fara sa lucrez la visul meu!


Bineinteles ca blogul va fi actualizat zilnic (sau cat de des posibil, in cazul in care voi fi plecata sau nu voi avea acces la internet din varii motive!), astfel incat sa fie clar ceea ce am realizat in fiecare zi!
In acest mod, imi tin si eu o evidenta mult mai clara a ceea ce fac, invat sa ma organizez si sa fructific fiecare moment, observ cu mai multa usurinta unde mai trebuie lucrat si la ce trebuie sa renunt, imi educ vointa si perseverenta, invat lucuri noi, dau viata unor idei mai vechi, etc! Ca sa nu mai vorbesc de detaliile tehnice si de promovare, care imi vor fi favorabile! :p

Deci, pe maine!

P.S.  Pana atunci va prezint inceputul unei noi colectii de bijuterii si accesorii, de nunta: LA NOCE



Set pentru mireasa, realizat la comanda pentru o domnisoara finuta si delicata, ce nu poarta bijuterii aproape deloc, dar in ziua nuntii nu puteau lipsi cateva perlute care sa completeze rochia! 

Cercelusii sunt cu surub si floricelele masoara 10 mm in diametru, iar pandantivul 14x15 mm (latime x inaltime) 




Set pentru mireasa, realizat la comanda, din perle de cultura. Colierul din imagine are lungimea de 50 cm, bratara are 20 cm iar cerceii aprox 3 cm (inclusiv tortita). Este un set fin si elegant, colierul se aseaza o idee mai jos de baza gatului si completeaza perfect rochia fara bretele!




Set  (este de fapt un set ce va fi cadou pentru nasa mea, o femeie eleganta si delicata) ce poate fi perfect pentru o mireasa, pentru a completa tinuta cu accesorii fine. Este realizat din perle de cultura si chips-urid e cristal de stanca!


Toate modelele prezentate sunt indisponibile, insa pot servi drept baza si inspiratie pentru comenzi personalizate! Se pot, de asemenea reface, chiar cu accesorii din argint 925 sau placate cu aur/argint.


Va pup! Pe maine!
Share this :

2 comentarii:

LIDIA spunea...

Iti spun si eu cu intarziere LA MULTI ANI!!! Cred ca voi incerca si eu cura vazandu-te atat de multumita de ea... si cel mai important... Mult succes in toate lucrurile pe care ti le propui.

Andra Marasteanu spunea...

Multumesc mult, Lidia!! sper din tot sufletuls a reusesc!!

Dieta este extraordinara, chiar te "curata" !! Si nu doar fizic ci si la nivel mental si spiritual. Este folosita foarte des de catre yoghini pentru purificare spirituala si fizica.
Pe langa efectele asupra sanatatii, care in multe cazuri pot fi chiar notabile (am auzit ca este benefica si in cazuri de boli grave, cum sunt cancerul, diabetul, etc), se intampla acea purificare spirituala si mentala, iti schimbi modul de gandire, incepi sa vezi lucrurile mai limpede, iti educi vointa si autocontrolul, inveti sa te respecti!!!
Bineinteles ca, nu toata lumea are parte si de aceste efecte la nivel mental/spiritual. Sunt si persoane care tin dieta aceasta din motive nu tocmai potrivite iar efectele acestea intarzie sau nu apar deloc.
Dar, daca stii pentru ce tii dieta, este inevitabil sa simti acea purificare interioara.
Este o dieta perfecta si pentru perioadele de post!! Cu un astfel de post chiar sunt de acord si il promovez! De fapt, cred ca principiile atat a dietei cat si a postului sunt aceleasi!

Eu iti doresc multa vointa si putere pentru a tine aceasta dieta!! Nu iti va parea rau, cu siguranta!! Sa ma tii la curent, te rog!!

Te pup!!