Ziua 22 ~Proiect 365+1 ~ Noapte instelata


Luni mi-am propus sa reinterpretez un model foarte drag mie, cel utilizat in Vis Tropical Urban

Bineinteles, crosetul este la putere zilele astea si imi place la nebunie! Am folosit bumbac laminat si pamblici de satin si am creat partea centrala a unui viitor colier statement. Despre ce vreau sa vorbesc acum? Despre nopti instelate, despre intunericul in care apar de multe ori sclipiri de lumina daca ramai treaz si iti tii ochii deschisi, sa poti vedea. E vorba de speranta, de iluminare, de seninatate. E vorba de asteptare, de rabdare, de frumusete.
Va fi o surpriza si pentru mine rezultatul final. Inca oscilez in alegerea elementelor.... trebuie sa vina acel moment in care ceva din interior imi va spune sa imi pun margelutele in fata, sa le aleg si sa nu ma opresc... pentru ca drumul se va deschide in fata mea :)


Share this :

Niciun comentariu: