Ziua 38 ~ Proiect 365+1 ~ Globul Magic

Miercuri 13 iulie 2011 |  ziua 38  | Proiect 365+1

Nu, nu e cel de cristal! Ci e unul mai simplu si mai potrivit nevoilor mele!
Practic, eu am o problema, in special cand crosetez cu fir de matase: se desira groaznic si se incurca firul intr-un fel anume!
Pot sa spun ca sunt fericita acum, caci am rezolvat problema: globul magic!

E simplu de folosit: se  desface in doua semisfere si in interior bagam ghemul. Capatul firului il scoatem prin orificul superior si cu el ne jucam! Bineinteles ca, in cazul asta, nu mai pot avea mai multe proiecte simultan :D Poate doar daca as avea mai multe globuri de-astea :)))
Globul Magic
Globul asta mai are o parte interesanta: inca doua orificii laterale, pentru atasarea unui fir ce va servi drept toarta! Si astfel avem o gentuta perfecta pentru ghemul nostru!



Dar cea mai buna parte a acestui glob este ca a fost al bunicii mele! Nu stiu cati ani are, insa foarte multi! Ceea ce il face cu atat mai special!!!

L-a regasit mama ieri si mi l-a pus in geanta, in speranta ca imi va fi de folos!! Si m-am bucurat enorm!!!

Cu atat mai mult cu cat, de dimineata, in autocar, am pierdut crosetul! Serios vorbesc! Mi-am scos lucrul, in speranta ca voi termina shrug-ul! Si nu stiu cum, a alunecat in timp ce beam putina apa! De fapt, cum a alunecat nu e greu de dat seama! Partea intriganta este unde a alunecat: l-am cautat si nu am dat de el!
drept urmare tot drumul spre Bucuresti am dormit (daca se poate spune asa)! Intr-un fel a fost mai bine, oricum dormisem doar 3 ore si evident ca am fost zombie apoi toata ziua! Dar a fost o zi de pauza!



Share this :

Niciun comentariu: