Ziua 81 - Proiect 365+1 - O tehnica noua!

Ziua 81 - Proiect 365+1 - O tehnica noua!
Joi, 25 august 2011


Well, ce sa spun, am primit ieri margelutele Toho si Delica alaturid ecristale si pietre de mountain jade de la Sophie! Cea mai mare parte au fost cadou, e o doamna de exceptie!
Ce pot sa spun e ca, de cum le-am vazut, am ramas indragistita, in special de culori si finete!! Sunt superbe!!
Am avut treaba ieri, insa azi de dimineata m-am trezit cu gandul la ele si avand in cap o tehnica noua ce mi-am propus sa o invat, mi-am selectat margelutele si m-am apucat de treaba!
Mi-a luat ceva vreme cu alegerea atei potrivite, am incercat sa fie cat mai subtire posibil. Oricum, va trebui sa-mi iau si mai subtire, pana la urma.
Am lucrat vreo 3 ore la un pandantiv micut :-o, realizat din margele Delica si Mountain Jade


Da, e o tehnica foarte migaloasa! se numeste Bead Quilling si este "inventata" de Kathy King. Practic mai intai faci o "pamblica" din sute de margelute, adaugate pas cu pas si apoi "impaturesti" pamblica in fel si chip. Aveam in plan sa fac setul complet (cercei, bratara si pandantiv) dar daca doar un singur element imi ia  3 ore, va dati seama cat as fi lucrat?! De fapt, ata era de vina, ca e totusi un pic cam groasa si ma chinui. Dupa ce imi iau si ata, sigur mai fac!!!

Hope you like it, cuz i sure do!!
Share this :

Niciun comentariu: