Ziua 110 - Scule noi!

Ziua 110, Proiect 365+1, "Scule noi"
Vineri, 23 septembrie 2011


Zilele trecute, ce-mi vazura ochii pe Breslo?!
Niste scule superbe realizate manual din lemn de catre foarte talentatul Jozsef!
Iata ce-am admirat eu astazi -si incercat, sa vad cum iese! (Prea multe nu am facut, nemaiavand energie dupa ultimele zile preocupata cu examenul :D )

Lucet
Lemn pentru impletit snururi secuiesc

Marudai
De Lucet nu stimam, insa marudaiul si ustensila pentru snururi mi le doream de mult!
Marudai este ustensila folosita pentru tehnica Kumihimo!
Ar fi fost bun si un disc Kumihimo, dar Marudaiul este mult mai profi!!
Abia astept sa le pun in functiune! Trebuie sa ma gandesc ce fire sa folosesc, am eu niste idei, dar trebuie gasite firele! hihi


P.S. imaginile sunt proprietatea Kjoco
Share this :

Niciun comentariu: