Ziua 90 - Proiect 365+1 - Impresii dupa prima zi de Heartizanat!

Ziua 90 - "Proiect 365+1" - " Impresii dupa prima zi de Heartizanat!"
sambata, 3 septembrie 2011


Prima zi pentru mine la actiunile Heartizanat, nu doar la aceasta editie, desfasurata la Roaba de Cultura in Parcul Herastrau (cu sprijinul Asociatiei Green Revolution si Alexandru Rosieanu)!!!

ce pot sa spun?? A fost super, din toate punctele de vedere!!  Mi-a placut mult sa observ atatea persoane interesate de a crea ceva cu mainile lor, si nu au fost doar copii!!!

Eu,d esi nu am participat la nici un atelier, am invatat de toate!! hihi

Am fost atenta la ce s-a facut si am invatat :p de la Teli si Marius sa pictez pe sticla, de la Maria sa decorez cu tehnica servetelului iar de la Dana si Ioana sa fac figurine din fetru :p Si cat de curand le voi incerca pe toate! le iau pe rand, bineinteles!!

Dar totusi, ce am facut eu?! Ca sa nu credeti cumva ca am stat degeaba :D Am socializat, am vorbit despre Diana si despre heartizanat si am strans bani!!! da, am fost responsabila cu stransul donatiilor (bineinteles, totul transparent, intr-o cutie sigilata, iar banii numarati seara in prezenta domnului Alex Rosieanu, organizator Roaba de Cultura, si consemnat cu proces verbal!) si pot sa spun ca sunt foarte multumita!!!

practic, cei care au creat in cadrul atelierelor au avut posibilitatea sa isi ia creatiile acasa, in schimbul unor sume de bani! Multi au facut-o, altii au cumparat din bijuteriile Dianei (trimise noua pentru a le valorifica) sau din cele donate si altii au donat pur si simplu din putinul lor!! Si astfel, in prima zi am strans 250 de euro, dupa cum urmeaza:  799 ron +18.5 euro (cash) si inca 200 ron (virament)

tuturor le multumesc frumos, ca au fost alaturi de noi, atat la distractie cat si la actiunea de caritate!!!

Va pup!!

va las totusi cu ceva fotografii, realizate de Andrei Morar si Dana Stavaru - restul le puteti vedea aici

Maria Oryu ne invata tehnica servetelului

Ioana Tomescu si figurinele din fetru

Eu, purtand ultima creatie, cerceii si shrug+ul la care am lucrat o gramada!

Zambete, fetru si figurine

pictura pe sticla

concentrare mare

Teli si copiii

Un melc fotbalist

Share this :

Niciun comentariu: