Ziua 92 - Proiect 365+1 - Nadrart - Bijuterii caligrafice...

Ziua 92 - Proiect 365+1 - Nadrart - Bijuterii caligrafice...
Luni, 5 septembrie 2011

...cu Monica Alexandru la Incubator107

Am petrecut o seara frumoasa la atelierul Monicai si am invatat lcurusoare noi :p
Am ajuns tarziu, bineinteles, insa de cum m-am asezat pe scaun am studiat cu privirea ce era pe masa si am si pus mana pe clesti si sarma. Mi-am ales un cuvant si m-am apucat de mdoelat. Nu am lasat-o pe Monica sa-mi explice nimic, i-am spus ca o chem daca nu ma descurc! Dar n-a fost nevoie hihi
Am vrut sa incerc singura!
Bineinteles ca as fi putut face in modul asta si acasa, dar eram sigura ca daca raman acasa nu o voi face prea curand, voi tot amana pana voi uita :p
Asa ca am preferat sa vin la atelier si sa ma ambitionez!
Am realizat o bratara,am colorat-o un violet deschis si .. n-am mai avut rabdare sa astept sa se usuce si lacul, asa ca am sarit peste pasul asta!

NAdrart by ANdra Marasteanu

De ce nadrart?
Pai nadra inseamna rar, pretios, unic, neobisnuit,radianta (in swahili si araba) si este numele meu cu primele doua litere inversate :p De fapt, acesta va fi numele noului meu proiect, ce va fi unul mare si-l va include/asimila pe BijouxDeMonAnge. Asa ca, fiti pe faza, caci ANdra va pregateste surprize mari cu NAdra! :p
Share this :

Niciun comentariu: