Franturi ...

Ultimele luni au fost foarte aglomerate in evenimente mai ales menite a tulbura linistile sufletesti... Nu am patit nimic grav, insa... nu ma pot detasa chiar de tot din jurul meu...

...acum si bunica din partea tatalui a murit in urma cu o luna... Nu eram deloc apropiate, cred ca as putea numara pe degete de cate ori am vazut-o in 27 de ani...Insa m-a intristat! Intotdeauna mi-am dorit sa o cunosc mai bine, dar n-am avut ocazia! Stiu doar ca a fost o femeie foarte frumoasa, puternica,desteapta si isteata! Si mai stiu ca, atunci cand am fost la ea, cateva zile in timpul verii (cred ca doar de 2 ori s-a intamplat asta) mereu insista sa invat, sa citesc, sa ma odihnesc (nu ca as fi facut mare lucru) ca sa-mi fie bine pe viitor! Tin minte ca imi placea sa merg sa citesc, in curtea din spatele casei, destul de departe de casa, unde se intindea o vale plina de copaci ... Era farte frumos acolo, priveliste, liniste, aveam si umbra....era perfect... ce bine e sa vezi lumea de sus :)

... in ultima luna si jumatate (la foarte scurt timp un eveniment fata de celalalt) s-a mai intamplat ceva: doua persoane apropiate si foarte dragi mie au gasit job-uri in tari straine si au plecat... fapt care ma face sa-mi doresc si mai mult sa treaca timpul , sa-mi pun la punct ce mi-am propus si sa plec si eu... Pentru ca da, voi parasi si eu, in viitorul foarte apropiat, aceasta minunata tara...

... cu sanatatea nu stau foarte bine, asa din cand in cand imi mai aminteste ca nu e cum as vrea eu si mai pic o zi doua ... voi face niste analize in ianuarie (desi la analize nu mi-a iesit niciodata nimic deosebit) si mai ales o ecografie, sa vad ce-mi mai face ficatul... ca la mine, el si cu fierea sunt cele ce imi dau dureri de cap, si la propriu, si la figurat! E bine totusi, ca nu e mai grava problema!

... un lucru este clar mai bun in ultima vreme totusi: faptul ca nu ma mai consum atat de mult ca inainte... ceea ce e bine pe toate planurile, inclusiv cel fizic (supararile direct pe ficat se duc)!

... pe langa aceastea... muncesc din ce in ce mai mult, voi face cateva cursuri .. primul dintre ele il voi incepe chiar lunea aceasta (Grafica Modul II) si mai urmeaza anul urmator un altul, mai complex...dar despre care va voi povesti la vremea cuvenita! Plus ca, mai am de bifat in anul urmator o noua limba straina de pe lista celor ce vreau sa le invat (macar la nivel de baza / conversational) in viata aceasta! Si pe langa toate aceastea, incerc sa ma relaxez cat mai mult! chiar simt ca am nevoie (deci, filme destul de des ... uneori mai mesteresc si cate ceva in timpul asta... plimbari si iesiri mai dese... momente pentru mine si atat...)

... margelute, in ultima vreme, am lucrat foarte putin... zilele astea sper sa le aduc si pe blog, pana atunci le-am expus in albumul acesta! Am si dorit o pauza, adica sa le mai raresc, pentru a-mi acorda timp si pentru altele, dar mai ales, pentru a-mi reinnoi si pune in ordine ideile!

... oricum, nu poti cladi pe baze nesigure... drept pentru care, inevitabil, am decis sa renunt pentru moment la proiectul 365+1... In aceasta perioada imi este imposibil sa tin un jurnal zilnic a tot ceea ce fac, chiar daca, se intampla sa ma ocup destul de des de ceva creativ... Il voi relua, cu siguranta, atunci cand ma voi mai linisti, cand imi voi rezolva din cele de mai sus - mai ales cursurile- si va trebui sa ma impart intre mai putine lucruri, responsabilitati intr-o zi...


Cu toate ca cele povestite pana acum nu toate suna prea bine si nu sunt chiar cele mai fericite momente si/sau decizii, si mai ales, sunt lucruri carora le fac fata singura, am o multime si de vesti bune spre foarte bune, legate de visul meu plin de margelute si creatie!

... BijouxDeMonAnge implineste 3 ani luna aceasta!! Nici nu-mi vine sa cred ca au trecut atatia ani de cand am descoperit fascinata acest joc minunat ce m-a eliberat!
Si am hotarat sa-mi fac mie cateva cadouri ce le voi descrie in randurile urmatoare, dar si sa fac cadouri celor ce iubesc bijuteriile mele!
... Astfel am hotarat sa injumatatesc preturile la majoritatea creatiilor aflate in stoc, cele aflate in magazinul BijouxDeMonAnge (Breslo)! Si in curand le voi afisa si pe Crafty (daca mai am ce :D)

... De altfel, pregatesc surprize noi pentru anul urmator, in materie de creatii si idei!

... De curand s-a nascut Nadrart (am adus eu vorba acum cateva luni despre Nadrart, daca va mai aduceti aminte)! BijouxDeMonAnge s-a maturizat foarte mult in acesti 3 ani si doreste ca aceasta latura foarte creativa si visatoare, sa se dezvolte pe cont propriu! Sunt tot eu in spate, dupa cum stiti, insa este o alta latura ce doreste sa nu aiba limite! E acea parte din mine care creaza doar de dragul artei, de dragul simbolului si a semnificatiei, a conceptului!

... mi-am deschis magazin pe Crafty cu acest nume, NadrArt, alaturi de BijouxDeMonAnge (in constructie)!

...De mult timp vroiam sa-mi separ bijuteriile in doua magazine, insa nu am mai reusit! Acum am facut-o, profitand si de frumosul cadou oferit de cei de la Crafty: un cont premium cadou (gratuit) pana in luna martie! Am fost incantata si imediat am profitat de ocazie!

... Mie imi place mult formatul Crafty, imi plac optiunile din interiorul magazinului
* cadoul oferit: cont premium pana in martie,
* e foarte usor de gestionat,
* imi place ca pot afisa reduceri de produse direct la fiecare produs in parte,
* imi place ca exista impartire pe culori,
* etichetele ce mi le pot atasa personalizat,
* e bine ca nu se permit titluri extrem de lungi de produs
* si mai ales imi place ca sunt moderate produsele inainte de afisare in magazin,
* si bineinteles imi place enorm de mult si noua aplicatie pentru facebook, ocazie cu care mi-am relizat si pagina NadrArt pe facebook;

dar si din afara lui
* lista de magazine este foarte utila (director de magazine)
* newsletter-ul * categoriile putine, clare si cuprinzatoare, cu multe subcategorii adecvate
* sortarile dupa culoare, tema, stil, pret. ...

... Voi crea o pagina speciala pe blog pentru magazinele unde voi avea produsele. Voi pastra si magazinul de pe Breslo si sper, foarte curand sa ma ocup si de cel de pe Etsy si poate, si pe alte platforme! Si poate, intr-un final, voi reusi sa imi finalizez si proiectul mult visat (motiv pentru care urmez si partea a doua a cursului de grafica... desi sunt convinsa ca imi va fi la fel de greu sa-mi gasesc ceva ce-mi place!)!

... De asemeni, voi crea o pagina speciala pentru proiectele pe care le sustin si in care ma implic intr-un fel sau altul, care se inmultesc si ma bucur mult!

... Dar sa revin la Nadrart! Ce inseamna Nadrart? E simplu! Am cautat un nume care sa ma reprezinte intr-un fel... Am cautat traduceri, nume cu rezonanta dar...pana la urma am ajuns la concluzia ca tot numele meu este cel mai reprezentativ si de aceea, am cautat sa ma joc cu el putin (fiind pasionata inca din copilarie de jocurile de cuvinte si de litere) si am ajuns la Nadra.
Semnificatia numelui Nadra este exact ceea ce cautam si ma reprezinta si mai ales reprezinta ceea ce fac: ca varianta a numelui Nadira (de origine araba), Nadra inseamna " pretios, rar, stralucire", iar in swahili, Nadra inseamna " neobisnuit, unic, special"! Mi-am zis si eu "Evrika"!
Astfel am decis ca, acele piese ce se apropie de notiunea de artwear, sa poarte numele NadrArt, astfel Nadrart devenind o maturizare creativa a lui BijouxDeMonAnge, fara a-i stirbi acestuia din urma frumusetea! De ce era nevoie de doua cai? Pentru ca mie imi plac bijuteriile in general! Imi place sa realizez chiar si cele mai simple insiruri de margelute si dar si sa migalesc ore in sir la un colier cu tendinte spre tablou, si nu as putea face una fara cealalta! Si imi doresc o cat mai buna expunere si individualizare pentru ambele cai!

... Pregatesc un giveaway extrem de curand! Nu am facut niciodata acest lucru, dar cred ca este timpul!

... Nu v-am spus pana acum de un concurs pregatit de mine (avand la baza sustinerea si ideea unui bun prieten), un concurs complex, desfasurat pe parcursul a 6 luni in total! Multi dintre voi stiu, de pe Breslo si/sau Facebook, dar in caz ca nu stiati despre el va invit sa citit in amanunt tot regulamentul aici!
In acteva cuvinte: tema este Zodiacul Breslo, provocarea fiind realizarea de seturi de bijuterii specifice zodiilor. Complexitatea consta atat in cele 12 categorii diferite (pentru fiecare zodie  cu premii pentur fiecare, premiile pentru intreaga colectie de bijuterii-zodiac (destinate acelor curajosi ce realizeaza bijuterii pentru toate zodiile), dar si in modalitatea de acordare a premiilor, respectiv jurizarea de catre oameni competenti!

Juriu:

Andreea Giuros - membru al echipei Breslo si artist handmade
                           www.breslo.ro/Profile/CinnamonCloves)
Catalina Ionita – arhitect –urbanist ; profesor asistent la Urbanism, Facultatea de Arhitectura
                          ro.linkedin.com/pub/catalina-ionita/1a/575/b23
Maria Zaporojan: designer (master in design de produs)
                          mariazaporojan.blogspot.com/
Gabriela si Tiberiu: artisti plastici (Punct G)
                           www.breslo.ro/Profile/punctG))
Mihaela Ion : critic de arta, fondator Asociatia Atelierul de Creatie, din partea Revistei Atelierul
                         www.revista-atelierul.ro/


De asemenea avem si o echipa de magazine partenere, foarte generoase:

Adalee: www.breslo.ro/Profile/Adalee
Artlubiju: www.breslo.ro/Profile/ARTLUBIJU
Blanitza: www.breslo.ro/Profile/blanitza
Bijouxdemonange: www.breslo.ro/Profile/bijouxdemonange
Cecil.shop: www.breslo.ro/Profile/cecil.shop
Geodecor: www.breslo.ro/Profile/geodecor
GoodChoice: www.breslo.ro/Profile/goodchoice
Hobby.shop: www.breslo.ro/Profile/hobby.shop
jewelry.supplies: www.breslo.ro/Profile/jewelry.supplies
Made.in.Brasov : www.breslo.ro/Profile/Made.in.Brasov
margele.accesorii: www.breslo.ro/Profile/margele.accesorii
SophiesShine: www.breslo.ro/Profile/SophiesShine

 ... Am niste idei noi legate de blog-ul de tutoriale, si altele vechi ce le vreau materializate curand! Si bineinteles pentru campania pentru Diana!
Deci, schitez, schitez, schitez incontinuu :)))

...In incheierea, va voi arata una dintre ultimele mele creatii, "Tendinte spre un echilibru imperfect", prima piesa dintr-o serie de cateva lucrari ce vor fi bazate pe forme geometrice si lanturi:

Complexitatea detaliilor, redata prin multitudinea de forme si elemente geometrice (linii drepte si curbe, patrat si romb, cerc, sfera, spirala, triunghi, simbolul infinitului -litera 8, etc), prin multitudinea de semnfiicatii cuprinse in fiecare in parte si per ansamblu, sugereaza fara indoiala realitatea faptului ca, intr-o lume inlantuita, propria persoana este singurul echilibru al (micro)universului ce-l reprezinta, datorita mai ales unicitatii si imperfectiunii sale studiate.Este recomandat a se purta cu incredere si cutezanta de a cuceri lumea,de a-i reda echilibrul, de a-i intelege imperfectiunea si a-i amplifica potentialul!


Cam atat pentru astazi, voi reveni curand cu ultimele creatii si cu detaliile despre giveway-ul ce il pregatesc!

Am scris iarasi un roman, dar, nu aveam cum altfel sa pastrez continuitatea evenimentelor si informatiilor...


Sa aveti o duminica excelenta!






Share this :

Un comentariu:

cutiutacubijuterii spunea...

superb, imi place la nebunie