Imi propuna sa...

...nu-mi mai propun nimic!
Nu sunt foarte originala in exprimare (au zis-o si altii inaintea mea!), insa asta e ceea ce am simtit eu zilele acestea!
Bineinteles ca sunt lucruri ce le am in plan anul acesta si pentru care ma pregatesc, insa nu-mi mai bat singura lucrurile in cuie! Le voi face, pe fiecare, la timpul potrivit si le voi acorda importanta cuvenita fiecareia ! Dar in primul rand, voi trai fiecare clipa!
Pe langa aspiratiile, sperantele si dorintele pentru anul acesta, voi lasa loc (mult) de moment, de inspiratie, de simtire, de traire! Pentru ca este singura cale buna!
In orice caz, acest an a inceput bine! Si acest inceput va continua si mai bine: cu o vacanta! 
O vacanta in care voi si lucra cate ceva, ma pregatesc intens de primavara, de dragoste, de viata! Si mai ales, voi cauta inspiratie pe alte melaguri, sunt chiar curioasa cu ce impresii inspirationale ma voi intaorce!

Voi ce v-ati propus pe anul acesta?


P.S. Sa ne vedem multi ani, din ce in ce mai buni!

O comanda deosebita, care mi-a facut multa placere! Multumesc, Otilia!


Share this :

Niciun comentariu: