Freed Soul


Pe masura ce teseam la flori... gradina mea se contura...in minte... cu sclipiri de raza de luna...alb-opalescente si bronz-auriu... cu pasari antrenate in libertatea zborului magic... si parfum de flori scaldate in iubire... O imagine deloc departe de Praga pe timp de noapte...
Nu fusesem inca in Praga atunci si totusi... in inima o aveam ... Cand am ajuns acolo am inteles acea eliberare ... Si printre lucrurile care mi-au ramas intiparite se afla pasarile si...magnoliile... si noptile aurii scaldate in lumina lunii... si libertatea, mai ales libertatea, eliberarea, frumosul, arta, Adevarul, iluminarea, pacea... Probabil ca nu intamplator am facut inainte setul iar 2 saptamani mai tarziu am avut acele trairi in orasul de aur...si acele experiente ale sufletului... ce mi-au deschis porti... spre infinit...

Colierul, poate fi purtat in mai multe feluri, dupa imaginatie, inchizatoarea decorativa "ascunsa" fiind purtata de pasari in zbor. Inchizatoarea este sub forma de Toggle tesut, in aceeasi idee cu restul florilor, pentru a reda ideea unitatii dar si versatilitatea.


Materiale folosite: margele de nisip, sfere si rondele de opalit, cristale Firepolish Cehia, rondele fatetate din sticla, accesorii decorative metal culoarea bronzului.

  
          
Share this :

Niciun comentariu: