De ce?

De cand ma stiu am cautat sa aduc un strop de cer pe pamant! Acum, sper sa imi realizez visul de a lumina dimineata...ziua ...seara...noaptea ...tuturor femeilor ce isi doresc sa fie diferite, sa aiba ceva doar al lor, sa iasa din tipare...sa se respecte pur si simplu...si sa se rasfete cu minunile mele ....

Se spune si cred cu tarie, ca frumusetea nu tine de fizic; ea vine din interior, din atitudine, din increderea in sine! Poti straluci chiar daca natura sau Dumnezeu nu te-a inzestrat cu forme perfecte - de fapt perfecte pentru cine? Pentru Dumnezeu suntem fiecare perfecti...
.

Tot secretul de a fi frumoasa, de a fi sexy si atragatoare sta in respectul pe care il ai pentru tine, in iubirea pe care o ai pentru tine si pentru cei din jur si o pemanenta incredere in tine : ca esti frumoasa, esti o creatie divina, o femeie minunata care merita tot ce este mai bun!

Si pentru ca o astfel de femeie, invingatoare, merita tot ce este mai bun, eu ma angajez sa fac tot ce este mai frumos si mai bun! Pentru ca detaliile conteaza: o suvita rebela si sexy, un zambet suav, o privire calda si jucausa, o mana fina si ingrijita, o lacrima ce da stralucire in ochi, o fata luminoasa; chiar daca nu ne dam seama, detaliile sunt cele mai importante! Altfel, am fi toate la fel si n-am mai fi speciale!




Indrazneste sa fii tu insati!

Share this :

Niciun comentariu: