A sosit momentul adevarului...

In ultimul timp am tot amintit despre o surpriza pe care v-o pregatesc! Iata ca a sosit si ziua dezvaluirii!
Nu a fost chiar cum am sperat eu sa fie, dar nu mai puteam amana!
De fapt despre ce este vorba: despre o noua pasiune de-a mea si anume crosetatul!

De crosetat m-am lovit inca de cand eram mica! Bunicii mele ii placea tare mult sa croseteze! Facea tot felul de floricele, cosulete, figurine, mileuri, bluzite, etc. Din pacate nu mai am din obiectele realizate de ea decat vreo doua figurine si cateva floricele :( E pacat, pentru ca imi placeau tare mult!
Tin minte ca eu, curioasa din fire, stateam pe langa ea sa vad ce face. Si la un moment dat i-am cerut sa imi arate si mie ce si cum! Nu a apucat sa ma invete prea multe tehnici si picioruse, insa macar cele de baza tot m-a invatat! Si ii multumesc tare mult pentru asta! Cred ca de la ea am mostenit si eu pasiunea pentru lucrul de mana si iubirea pentru frumos!

Nu vreau sa mint, o foarte buna parte din viata nu am facut chiar nimic legat de lucrul de mana...

Pana in clasa a noua desenam foarte mult, vroiam sa devin designer vestimentar si designer de bijuterii! Si acum mai am schitele pe undeva pe acasa. In acelasi timp, mi-am creat si cateva articole vestimentare! Create de mine, croite personal (uneori si cu un pic de ajutor din partea mamei)dar si cusute de mana (nu aveam masina de cusut pe vremea aia), ele au iesit minunate. Si astazi mai am o bluzita facuta de mine (inca mai poate fi purtata daca ii aduc ceva modificari si imbunatatiri, desi are cam 10 ani)!
Dar ideile, visele, pasiunea mi-au fost innabusite de realitate! Le-am lasat la o parte intrucat nu aveam cum sa imi intretin pasiunile si visele!

Insa acum, peste atatia ani, visele si ideile mele au renascut, au prins din nou viata! Cel putin o parte: bijuteriile !

Acum cateva luni, am avut ambitia sa incerc sa crosetez din nou! Si nu imi pare rau: este minunat cat de multa placere imi face si cat ma relaxeaza! Nu stiu eu prea multe tehnici si pasi, insa voi invata! Imi trebuie doar rabdare!

Am incercat sa imbin crosetul cu margelele si iar imi place la nebunie ceea ce poate iesi din mainile mele! Imi doresc doar sa am mai mult timp pentru a ma ocupa mai serios si de acest aspect!

Insa, lasand povestile la o parte, mai bine va arat ce am realizat pana acum (de fapt o parte, mai am de finisat inca vreo doua creatii cu sistemele de inchidere si prindere):

Photobucket Husa pentru telefonul mamei! arata mult mult mai bine in realitate, nu mi-au iesit pozele de nici o culoare :(



Photobucket husa pentru telefonul meu

Photobucket gentuta din matase - mi-e draga tare

Photobucket un mic saculet pentru bijuterii :p


Am in proiect realizarea mai multor astfel de accesorii! Sper sa ma ajute Dumnezeu sa imi realizez cu bine proiectul!

Sper sa va placa noua mea pasiune la fel de mult pe cat imi place si mie!

Pe data viitoare! Pana atunci, numai bine!


P.S. Din pacate momentan pot publica aceste imagini doar sub forma de thumbs. Daca dati click pe imagine va redirectioneaza in contul de photobucket unde le puteti vedea mai bine! pupici!
Share this :

3 comentarii:

Unknown spunea...

Wow. Te pricepi, nu gluma!Frumoase toate! Imi place cel mai tare husa de telefon a mamei tale. :)

Unknown spunea...

Noroc cu tine! Am sa fotografiez si eu ce am crosetat pentru mp4 player-ul meu. :D Te pup.

Andra Marasteanu spunea...

Ma bucur ca iti plac Isabela! Si ca ti-am dat ideea sa fotografiezi ce crosetezi tu! ;)